Gå til innhold

sms-språk/ungdomsspråk

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det kult å slå ? Hva er poenget liksom ? Har man ikke ordforråd nok til å be vedkommende om å pelle seg vekk?

Tror neppe snittet på forummet her ligger på 50 år forresten. Selv er jeg bare ett år eldre enn deg...og det er mange her som er yngre/rundt min alder. Men av en eller annen grunn skriver samtlige forståelig Norsk. Hm.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest jente19aar_
Skrevet
Den fjortizrollen din virker bare påtatt når du har Ozlo som bosted og er Spitzy. Det blir bare for mye åh så provoserende jeg er' date= nå skal jeg irritere dere, se på meg se på meg så tøff og kuuuuuuul jeg er.

hvor gammel er du? :roll:

Gjest jente19aar_
Skrevet
Er det kult å slå ? Hva er poenget liksom ? Har man ikke ordforråd nok til å be vedkommende om å pelle seg vekk?

Tror neppe snittet på forummet her ligger på 50 år forresten. Selv er jeg bare ett år eldre enn deg...og det er mange her som er yngre/rundt min alder. Men av en eller annen grunn skriver samtlige forståelig Norsk. Hm.. :roll:

HVOR HAR JEG SAGT DET ER KULT Å SLÅ?

kan ikke du forresten som de fleste andre klare å diskutere det der d hører hjemme a????

dessuten har jeg sagt at jeg ikke skal skrive sms språk så hva er vitsen med å klage på det hele tiden? får ikke folk nok av klaging her? man kan jo begynne å lure...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel mer enn sms-språket som provoserer her....

Gjest jente19aar_
Skrevet
Det er vel mer enn sms-språket som provoserer her....

jaja.jeg slo ei. big deal!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er nok mer enn det. Jeg vet ikke om du er sånn ubevist eller om du går inn for å kødde jeg. Håper kanskje egentlig på det siste :roll: (for din egen del liksom)

Gjest jente19aar_
Skrevet
Det er nok mer enn det. Jeg vet ikke om du er sånn ubevist eller om du går inn for å kødde jeg. Håper kanskje egentlig på det siste :roll: (for din egen del liksom)

er hvordan? jeg er meg selv.hvis folk ikke godtar det så er egentlig ik det mitt problem.jeg er kanskje yngre enn mange her men dere trenger ikke å kjefte Å mase om ALT!

Gjest Anonymous
Skrevet

Virker som om du henger igjen i et par stadier under resten av oss bare.

Gjest Anonymous
Skrevet
liksom)

Rimfrost da, det heter lizzm. Vi må jo være kuuuuuule ikkezant :ler::ler:

Men enige med de andre, det er ikke bare språket ditt som provoserer. Dessuten skriver du ikke riktig når du sier at du gjør det heller, og det sier vel ganske mye om deg.

Skrevet

Tråden stenges herved, siden poenget klart og tydelig er belyst. Drittslenging trenger vi ikke.

Druscilla - moderator

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...