Gå til innhold

Tror jeg rotet bort ei bra dame

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 5.8.2017 den 19.03, AnonymBruker skrev:

Da er de ikke sunne og friske, de er unntakene. :)

Anonymkode: 8d0f6...c00

Eller det har noe å gjøre med tenningen på den andre.

Anonymkode: 64370...38b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, ser at den kom litt feil ut :fnise: klart han brydde seg om at jeg hadde det vondt. Jeg mente at han ikke ble sur eller skuffet over at sexen ikke var så bra i starten.

Jeg har det veldig fint i dag. Jeg tror det er vanlig at det er litt vondt og rart i starten? Jeg mente hvertfall at det ville bli bedre, og det ble det. Det var ikke sånn at han presset meg til å fortsette selv om det var litt vondt, det var mitt valg! Han er en fin fyr, og taklet min manglende erfaring fint. Synes jeg. Det var poenget ☺️

Anonymkode: e14a0...9ad

Hvorfor brukte dere ikke glidemiddel?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns hun hørtes uerfaren ut. Kanskje hun ikke veit hva hu liker? Jeg syns du virka som en tålmodig kar, men litt for ærlig. Til tross for at dere ikke kjenner hverandre så godt enda. Spør om dere kan treffes igjen, og ikke legg opp til sex. Ha litt tålmodighet. Møt hverandre flere ganger, og kanskje du kan vente til hun tar initiativet? Det er verdt et forsøk. 🙂

Anonymkode: 5e4ee...a1f

AnonymBruker
Skrevet

Er dere ung og uerfaren begge to? Høres ut som du ikke har så veldig mye erfaring selv? Ikke negativt i det, altså, men du gir litt av det inntrykket. Jeg synes du høres ut som en som reflekterer over ting, og ikke en som er egoistisk :)

I tillegg vil jeg bare si at hvis jeg har badet etc, er jeg MYE tørrere enn vanlig. Har ingenting med opphisselse å gjøre alltid for min del ;)

Anonymkode: a2ba5...57e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...