AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Hadde en dårlig opplevelse i natt. Jente jeg møtte via Tinder for ~3 uker siden, var på tredje date i går kveld. Badet i en liten innsjø, tok en pils ved vannkanten, dro til meg og spiste og så naturdokumentar. Fin jente, både utseendemessig og personlighet var alt på topp, tenkte det kunne bli noe seriøst dette. La inn støtet etter 2 episoder av dokumentar, og så bar det etterhvert inn på rommet mitt. Her kom problemet. Uansett hvor hardt jeg prøvde, ble hun ikke våt nedentil. Jeg ble usikker, og klarte ikke lenger ha kontroll over situasjonen. Vi begynte å snakke i stedet, hun runket meg, men kommunikasjonen oss i mellom ble utrolig klein, den som ellers var helt knall. Mye frem og tilbake, forklaringer fra henne til meg og meg til henne, snakk om seksuell historie osv... Visstnok hadde hun aldri hatt kjæreste eller ordentlig samleie, da hun påpekte at "noen trenger mer tid enn andre" for å bli klar. Hun virket ikke ut til å bry seg om at hun ikke ble våt og at hun ikke fikk ha samleie. Jeg var så ærlig jeg kunne, og sa at jeg ikke hadde opplevd lignende før. Prøvde å være så snill jeg kunne, og ble revet med og sa at jeg ærlig talt var litt skuffet da hun virket som (for å sitere meg selv) "ei jente man kunne ta hjem til foreldra" men at denne kleinheten som oppsto oss i mellom nå, tror jeg kan ha ødelagt for dette. Mye annen klein samtale jeg ikke kommer på i farten, men jeg vektla at jeg ville gjerne treffes igjen. Hun sov over, og nå som hun er dratt, har jeg mange tanker. Er blitt flink med jenter de siste åra, men har en tendens til å bli altfor ærlig når jeg havner i intime situasjoner, på godt og vondt. Blir ofte kleint av det, gutten skal liksom ikke være så tilgjengelig virker det som. I alle fall ikke si at man gjerne kan tenke seg noe seriøst, mens man er midt i en så klein situasjon som i natt. Hvordan kan man roe tankene når man er intim med noen? Tanker om situasjonen jeg havnet i? Visste ærlig talt ikke hvordan jeg skulle reagere, ble litt lei og usikker på egne ferdigheter av å ligge og kline sykt lenge, begge helt nakne, uten at noe endret seg... Hun nevnte vel heller ikke at dette var et vanlig problem for henne før lenge etterpå, og da var skaden allerede skjedd for meg... Anonymkode: 69e9a...069
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Det er vanligere enn man tror at noen trenger tid for å bli klar. Ville ikke gitt opp men sett det an. Anonymkode: dac62...e4c 10
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 "Prøvde å være så snill jeg kunne, og ble revet med og sa at jeg ærlig talt var litt skuffet da hun virket som (for å sitere meg selv) "ei jente man kunne ta hjem til foreldra" Høh? Hva tenkte du på? Anonymkode: 1613c...ae9 23
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Latterlig. Håper hun finner noe bedre en deg. Anonymkode: 22c15...990 9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 Om det var noe som ødela tror jeg det var det at du påpekte at du var skuffa. Er det noe du ville likt å høre om du ikke klarte å ereksjon når den andre forventet det? Og hvorfor dro du inn foreldre i en slik setting? Men ikke gi opp ennå. Inviter på en ny date Anonymkode: c4495...a85 11
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 2 timer siden, gladjenta93 skrev: Glidemiddel Er man sunn og ung trenger man ikke glidemiddel, man trenger å bli opphisset. Men, TS, jeg ville gått videre. Både for din og hennes del. Anonymkode: 8d0f6...c00 4
Gjest Minesveiper Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 (endret) Hvorfor sier du at du har rotet bort dette? Vil hun ikke snakke med deg mer? Du må være veldig forsiktig med å være ærlig når det kommer til ting du synes er rart og eller ting som skuffer deg med damer seksuelt. Enkelte er veldig følsomme og sårbare. Det at du forteller henne at du ble skuffet over at hun ikke ble våt er noe hun plutselig kan ta opp om 2-3 måneder. Her må du faktisk bare være ydmyk og latt ting skje i hennes tempo. Latt henne snakke og bli trygg. Si at du ikke synes det er rart at hun ikke blir våt dersom det blir naturlig å ta opp. Endret 5. august 2017 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 Her dreit du deg ut. Jo noen trenger tid, du kan ikke bare hoppe rett på klitoris å PANG så er jente våt. Du sa til og med at du var SKUFFET!? Du hadde ikke fått flere sjangser hos meg. Anonymkode: 00cf4...4ff 19
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man sunn og ung trenger man ikke glidemiddel, man trenger å bli opphisset. Men, TS, jeg ville gått videre. Både for din og hennes del. Anonymkode: 8d0f6...c00 Noen trenger faktisk glidemiddel, så get over it. Anonymkode: 00cf4...4ff 8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #11 Skrevet 5. august 2017 Hvis jeg var henne ville jeg blitt såret og følt meg mislykket. Det kan ta ganske lang tid for meg også å bli våt der nede hvis jeg er nervøs. Men det pleier å gå seg til etterhvert som jeg føler meg trygg. Jeg hadde tenkt at du ikke syntes jeg var noe særlig lengre, og at å matche på den seksuelle fronten var viktigere for deg enn å matche på andre områder. Det er ikke alltid at man matcher på den biten - men med litt tid og godvilje så pleier det å ordne seg. Men ikke hvis du allerede første gangen ble såpass skuffa. Jeg har fått sånne bemerkninger som du gav et par ganger - og det har ødelagt hele sexlivet med den personen. Får liksom ikke noe selvtillitsboost av sånt. Man skal være forsiktig med å uttale seg alt for ærlig når det kommer til sex og kropp. Iallefall i starten. På den andre siden kan det jo hende at hun ikke synes du var noe særlig sexy! Og da er det jo bare good riddance. Anonymkode: 11a4e...90d 10
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #12 Skrevet 5. august 2017 Du kunne jo ha slafsa hu litt i gufsa først, da hadde hu nok komt på gli. Anonymkode: 23508...eec 11
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #13 Skrevet 5. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde en dårlig opplevelse i natt. Jente jeg møtte via Tinder for ~3 uker siden, var på tredje date i går kveld. Badet i en liten innsjø, tok en pils ved vannkanten, dro til meg og spiste og så naturdokumentar. Fin jente, både utseendemessig og personlighet var alt på topp, tenkte det kunne bli noe seriøst dette. La inn støtet etter 2 episoder av dokumentar, og så bar det etterhvert inn på rommet mitt. Her kom problemet. Uansett hvor hardt jeg prøvde, ble hun ikke våt nedentil. Jeg ble usikker, og klarte ikke lenger ha kontroll over situasjonen. Vi begynte å snakke i stedet, hun runket meg, men kommunikasjonen oss i mellom ble utrolig klein, den som ellers var helt knall. Mye frem og tilbake, forklaringer fra henne til meg og meg til henne, snakk om seksuell historie osv... Visstnok hadde hun aldri hatt kjæreste eller ordentlig samleie, da hun påpekte at "noen trenger mer tid enn andre" for å bli klar. Hun virket ikke ut til å bry seg om at hun ikke ble våt og at hun ikke fikk ha samleie. Jeg var så ærlig jeg kunne, og sa at jeg ikke hadde opplevd lignende før. Prøvde å være så snill jeg kunne, og ble revet med og sa at jeg ærlig talt var litt skuffet da hun virket som (for å sitere meg selv) "ei jente man kunne ta hjem til foreldra" men at denne kleinheten som oppsto oss i mellom nå, tror jeg kan ha ødelagt for dette. Mye annen klein samtale jeg ikke kommer på i farten, men jeg vektla at jeg ville gjerne treffes igjen. Hun sov over, og nå som hun er dratt, har jeg mange tanker. Er blitt flink med jenter de siste åra, men har en tendens til å bli altfor ærlig når jeg havner i intime situasjoner, på godt og vondt. Blir ofte kleint av det, gutten skal liksom ikke være så tilgjengelig virker det som. I alle fall ikke si at man gjerne kan tenke seg noe seriøst, mens man er midt i en så klein situasjon som i natt. Hvordan kan man roe tankene når man er intim med noen? Tanker om situasjonen jeg havnet i? Visste ærlig talt ikke hvordan jeg skulle reagere, ble litt lei og usikker på egne ferdigheter av å ligge og kline sykt lenge, begge helt nakne, uten at noe endret seg... Hun nevnte vel heller ikke at dette var et vanlig problem for henne før lenge etterpå, og da var skaden allerede skjedd for meg... Anonymkode: 69e9a...069 Nei. Det har du virkelig ikke... Stakkars jente. Håper at hun ikke er ung og naiv, men at hun heller takker for seg. Anonymkode: 48f88...1ba 13
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #14 Skrevet 5. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: "Prøvde å være så snill jeg kunne, og ble revet med og sa at jeg ærlig talt var litt skuffet da hun virket som (for å sitere meg selv) "ei jente man kunne ta hjem til foreldra" Høh? Hva tenkte du på? Anonymkode: 1613c...ae9 Ser dette ble litt feil. Tror formuleringen var at jeg sa til henne at jeg ble litt skuffet over meg selv at jeg ikke klarte å få henne våt nok (når vi i etterkant lå og diskuterte, før jeg visste at hun generelt slet med dette). Så, under de mange tingene vi snakket om, hadde hun trodd at noe jeg sa betydde dette bare var en engangsgreie, men at jeg da påpekte at "absolutt ikke" osv.. osv .. "ei jente man kan ta med hjem til foreldra". Slik formuleringen var ovenfor virker det som at jeg sa begge utsagnene i samme setning, og det skjedde ikke, og jeg tror min korrigering nå gjør at situasjonen ikke er fullt så ille. Er vanskelig å forklare detaljene bak samtalen, er jo sånn at man får et veldig begrenset innblikk når jeg skriver på nettet som det her. Hun sa mye rart, jeg sa mye rart, nå føles det som om kjemien vår er borte. Ser jeg blir slaktet for dette, men jeg vet ikke. Når dere er i en anstrengt intim situasjon, hva er deres metode for å håndtere dette? Jeg innser at jeg burde, mye tidligere, sagt at vi får prøve igjen senere. Anonymkode: 69e9a...069 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #15 Skrevet 5. august 2017 Vel. Jeg var som hun jenta. Med mindre erfaring på *den fronten* enn man kanskje kunne forvente ut fra alder og situasjon. Hadde min nåværende type reagert slik første gangen vet jeg ikke om det hadde blitt flere ganger, for å si det sånn! Heldigvis var han rolig og trygg og sa vi kunne ta alt i mitt tempo og at det var helt greit at ikke alt fungerte helt etter boka. Det tok noen uker før det begynte å være noe annet enn rart og vondt for min del, men det brydde ikke han seg noe om. Anonymkode: e14a0...9ad 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #16 Skrevet 5. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen trenger faktisk glidemiddel, så get over it. Anonymkode: 00cf4...4ff Da er de ikke sunne og friske, de er unntakene. Anonymkode: 8d0f6...c00 1
B.Wooster Skrevet 5. august 2017 #17 Skrevet 5. august 2017 Du har ikke noe annet å gjøre enn å legge deg flat, og beklage at ting kom helt feil ut, men siden du likte henne veldig godt, så håper du på en ny sjanse. Resten blir opp til henne. 2
Sofie31 Skrevet 5. august 2017 #18 Skrevet 5. august 2017 Nå har jeg ikke det problemet som hun jenta har. Men jeg må innrømme at hele settingen var ganske turnoff for meg. Jeg vet ikke hva hun tenkte, men om dette var meg ; Hvis en fyr tok med meg hjem og vi skulle se på naturprogram, og liksom kline til ett par løver som spiser hverandre eller fisker som skifter farger osv. Altså settingen var liksom lagt opp til at den passet deg og en kompis? Du kunne jo likgreit satt på en forballkamp liksom. Så jeg hadde vell dratt hjem etterhvert. Men så tok du inniativ til å kline, så kanskje det gikk litt fortere enn hun og du hadde planlagt. Så jeg tenker at du kanskje la opp til en litt uromantisk kveld.. Endel jenter kan bli litt usikker på hva en mann ønsker ut av situasjonen, når man ser på naturprogram for å så ha sex.. Jeg tror du burde legge opp til en litt bedre avslutning. Og det kan være lurt av deg å vente litt med å ha sex. For da får du vist henne at du er seriøs. endel jenter synes det er turoff med playere, inkludert meg. Så høres det ut som det ble kleint pga situasjonen. For dette er første møte deres ikke sant? Jeg tror du burde avvente med sex til du har fått vist hvem du er og finne ut hvem hun er.. 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #19 Skrevet 5. august 2017 26 minutter siden, Sofie31 skrev: Nå har jeg ikke det problemet som hun jenta har. Men jeg må innrømme at hele settingen var ganske turnoff for meg. Jeg vet ikke hva hun tenkte, men om dette var meg ; Hvis en fyr tok med meg hjem og vi skulle se på naturprogram Jeg hadde elsket det! Og det virker uansett som om de var to om det og trivdes med slik de la opp kvelden, så får heller du se på Transformers eller Princess Diaries sammen med din date. Anonymkode: 96774...e3b 2
Sofie31 Skrevet 5. august 2017 #20 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde elsket det! Og det virker uansett som om de var to om det og trivdes med slik de la opp kvelden, så får heller du se på Transformers eller Princess Diaries sammen med din date. Anonymkode: 96774...e3b Ja alle er forskjellige. Men jeg tror ikke jeg hadde blitt helt våt om du skjønner. For det var jo det som var problemet etterpå, og derfor jeg skrev det kanskje passet bedre som noe man gjør med en kompis, ikke noe man prøver på for å skape vill sex. Men som sagt, for all del, kanskje det er skikkelig turn on for deg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå