Gjest orfeus Skrevet 5. august 2017 #1 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) http://shabanarehman.blogg.no/1501849739_hils_p_norges_frste_kvinnelige_mullah.html Jeg la merke til at en av kommentarene var at vedkommende ikke visste hva en mulla var for noe, så jeg sjekket tallene for hvor mange muslimer det (sannsynligvis) finnes i Norge - maksimum 200.000. Altså, det er jo mange, men få. Det er ca 6 millioner innbyggere i Norge, så kanskje det ikke er så rart om majoriteten ikke helt skjønner hva som er morsomt med Rehman. Selv syns jeg hun er litt masete, men har mange gode poenger, - og så blir jeg usikker på om jeg burde le i det hele tatt, for - skjønner jeg egentlig hva det er hun mener? Er hun frekk eller ironisk? Hun er i alle fall tøff 👍 Endret 6. august 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doremifa Skrevet 12. august 2017 #2 Del Skrevet 12. august 2017 Tror at hun er blitt "omfavnet" av den etnisk norske befolkningen mest fordi hun tør å provosere kvinnesynet til noen muslimer. Dette kan oppfattes slik at hun har "skiftet side". Om dette i seg selv er så heroisk, vet jeg sannelig ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 14. august 2017 #3 Del Skrevet 14. august 2017 Hun er uoriginal og uinteressant. Hilsen fra en integrert utlending. Snork..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.S Skrevet 15. august 2017 #4 Del Skrevet 15. august 2017 Har mange ganger tenkt tanken. Er hun morsom eller bare litt småhysterisk? Blir stressa av henne jeg. Skulle jeg velge, ville jeg valgt henne bort fra skjermen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. august 2017 #5 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg liker henne godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. august 2017 #6 Del Skrevet 15. august 2017 Artig og kul dame, liker henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 18. august 2017 #7 Del Skrevet 18. august 2017 Hun er et friskt pust i en grå komikermasse. Tommel opp fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 18. august 2017 #8 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg digger henne. Kul og tøff dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. august 2017 #9 Del Skrevet 18. august 2017 Som stand-up artist er hun selvironisk, uhøytidelig og rett fra levra. Som skribent er hun intelligent og opplyst og fører en god penn. Privat er hun det skjønneste og mest elskelige vesenet man kan tenke seg. Jeg er veldig glad i henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg