Gå til innhold

Bruk av AB-funksjonen ved telling.


AnonymSjiraff

Anbefalte innlegg

Det er bare innspill fra min side, men når det er tråder uten ryktepoeng kan tellingen gå veldig fort. Da kan det være greit å bruke brukernavnet slik man kan redigere innlegget. Blir ofte dobbelttelling i trådene uten ryktepoeng. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

Det er bare innspill fra min side, men når det er tråder uten likes kan tellingen gå veldig fort. Da kan det være greit å bruke brukernavnet slik man kan redigere innlegget. 

Du har rett :blomst: Lurt :jepp: 

Anonymkode: 03929...2ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen av oss tellerne vil helst telle anonymt :)

Anonymkode: 03929...2ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men noen av oss tellerne vil helst telle anonymt :)

Anonymkode: 03929...2ae

Forstår det og det var ikke meningen å sette noen regler. Kun at man bør være litt obs på problemet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som tar telling på forumet seriøst da?

Anonymkode: 0cdef...3e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Forstår det og det var ikke meningen å sette noen regler. Kun at man bør være litt obs på problemet. 

Ok :) Dobbelttelling trenger ikke å være et problem, selv om man som AB ikke kan redigere innleggene. 

Anonymkode: 03929...2ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Det er bare innspill fra min side, men når det er tråder uten ryktepoeng kan tellingen gå veldig fort. Da kan det være greit å bruke brukernavnet slik man kan redigere innlegget. Blir ofte dobbelttelling i trådene uten ryktepoeng. 

Vi vet alle at noen har en agenda mot ab funksjonen. At man ikke respekterer at andre bruker en funksjon forumet har og til stadighet må påpeke dette, er lite respektfullt overfor sine medmennesker på forumet. 

La oss slippe flere diskusjoner og krenkelser av ab. Ab funksjonen er kommet for å bli, lik det eller finn deg noe annet å holde på med.

Anonymkode: 5ad13...2e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Det er bare innspill fra min side, men når det er tråder uten ryktepoeng kan tellingen gå veldig fort. Da kan det være greit å bruke brukernavnet slik man kan redigere innlegget. Blir ofte dobbelttelling i trådene uten ryktepoeng. 

Nå for tiden kan det være ekstra mange som ønsker å telle som anonyme, bare for å få opp antall  kommentarer som anonym bruker...

Akkurat nå er det 3 973 809 kommentarer under anonym bruker, og "bare" cirka 26 200 igjen før det kommer til nummer 4 000 000 kommentarer...   

  :nordvesta:

Anonymkode: 61292...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som tar telling på forumet seriøst da?

Anonymkode: 0cdef...3e1

Jeg, gjør det. Synes det er viktig at tellingen blir gjort riktig. 

Anonymkode: 153e9...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg, gjør det. Synes det er viktig at tellingen blir gjort riktig. 

Anonymkode: 153e9...e8d

Det synes 5-åringen vår også. Han har også lært å telle og blir sur hvis vi tulleteller feil. :Nikke:

Anonymkode: cc634...04b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det synes 5-åringen vår også. Han har også lært å telle og blir sur hvis vi tulleteller feil. :Nikke:

Anonymkode: cc634...04b

Forstår sønnen din godt. Man forventer vel mer av foreldre enn at de synes det er gøy å gjøre sin 5 år gamle sønn sur. 

Anonymkode: 153e9...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår sønnen din godt. Man forventer vel mer av foreldre enn at de synes det er gøy å gjøre sin 5 år gamle sønn sur. 

Anonymkode: 153e9...e8d

Men tok du poenget?

Anonymkode: cc634...04b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men tok du poenget?

Anonymkode: cc634...04b

Ja, jeg skjønte hva du får glede av. 

Anonymkode: 153e9...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et kjempeproblem! Ring tusentipset! Rydd forsidene!

Anonymkode: a93da...cb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et kjempeproblem! Ring tusentipset! Rydd forsidene!

Anonymkode: a93da...cb6

Ekstra!, Ekstra! "En på KG klarte å komme med en sarkastisk kommentar om telletrådene på forumet". I intervju uttaler helten: "Når jeg ser problemstillinger som ikke interesserer meg så liker jeg å komme med originale sarkastiske kommentarer som "Det var et kjempeproblem", mens jeg humrer for meg selv. "

Anonymkode: 550d0...606

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi vet alle at noen har en agenda mot ab funksjonen. At man ikke respekterer at andre bruker en funksjon forumet har og til stadighet må påpeke dette, er lite respektfullt overfor sine medmennesker på forumet. 

La oss slippe flere diskusjoner og krenkelser av ab. Ab funksjonen er kommet for å bli, lik det eller finn deg noe annet å holde på med.

Anonymkode: 5ad13...2e4

Skrevet av en ab...

Anonymkode: 42622...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Det er bare innspill fra min side, men når det er tråder uten ryktepoeng kan tellingen gå veldig fort. Da kan det være greit å bruke brukernavnet slik man kan redigere innlegget. Blir ofte dobbelttelling i trådene uten ryktepoeng. 

Hvorfor bryr du deg om det egentlig? De eneste telletrådene du er aktiv i, er jo trådene med likes, og der er ikke det et problem.

Anonymkode: a56a6...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, August 05, 2017 den 18.27, Nietsoj skrev:

 Blæh

Nei, i det tempoet her når vi iallefall aldri fire millioner kommentarer! :tristbla:

 Det mangler  fremdeles litt over 17 500 innlegg fra Anonyme Brukere... 

Anonymkode: 61292...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...