AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Nå håper jeg dere fantastiske kvinner der ute kan hjelpe meg! Etter 8 år på Cerazette og uten mensen har jeg og mannen bestemt at pillene er unødvendige. Jeg sluttet derfor å ta Cerazette for ca. 3 uker siden. Nå har jeg fått en enorm økning av utflod. De siste dagene har jeg funnet hvit, tykk utflod i trusa hver gang jeg går på to og må attpåtil tørke meg ekstra mye etter at jeg har tissa for å få dette bort. I dag fant jeg i tillegg klumper. Det er altså helt hvitt, tykt og med spor av klumper. Ingen lukt og ingen kløe. Kan jeg ha fått min første sopp-infeksjon? Er dere vanlig når man slutter på pillen? Og kan det være sopp uten lukt og kløe? Håper inderlig det er noen der ute som kjenner igjen fenomenet. Tanken på sopp skremmer meg... Anonymkode: 165c7...ab0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Sopp er vanlig og du kan i grunnen få det når som helst. Canesten kjøper du på apoteket. Anonymkode: 49a68...996
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå