AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #21 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er det med kvinnfolk og komme i nye klær og pyntet? De skal liksom ta seg så ut.. Anonymkode: 3e95d...328 Så du foretrekker at de kommer med jeansen de brukte på jobb med en hverdagsskjorte som kanskje er blass i fargen eller har en flekk etter noe mat på seg som ikke går av i vask? Det er faktisk hyggelig å gjøre en liten innsats på første Date. Man føler seg bedre også, å da vil kanskje daten gå bedre, istedet for at man skal tenke på hvordan man ser ut, for det merkes lett på stemningen. Anonymkode: aaea7...402 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #22 Skrevet 4. august 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for støtte og et spark bak dere, dere har faktisk helt rettt, dette her skaper ikke akkurat tillit og interesse hos meg. Jeh må ikke ta til takke mede fyr som ikke gidder å prøve en gang Anonymkode: ac9fd...809 Problemet er bare at det virker som hver jævla mann (nesten) er slik. Hvordan treffer man en man liker som det klaffer med egentlig?? Hvis man bare skal dumpe så fort det er et tegn på at han ikke er in, så kan man egentlig bare slutte å se etter menn Anonymkode: 3e95d...328
_Mayhem_ Skrevet 4. august 2017 #23 Skrevet 4. august 2017 folk som svarer her... nei du er verken billig eller dum Jeg vil foreslå å alltid la tvilen komme personen til gode den første gangen. Men du kan si at du ikke setter pris på folk som ikke kan holde avtaler. Skjer det 2 ganger er det lurest å droppe alt. I hverdagen får du fortsette å oppføre deg normal, høflig og flørtende. Men ikke bli oppsøkende, la ham komme til deg. 1
Hadley Skrevet 4. august 2017 #24 Skrevet 4. august 2017 Fortsett å være reservert og kort. Ikke nevn noe om en ny date, det får han selv ta initiativ til hvis han virkelig vil ha en til. Spørs om han fortjener en da. Hadde han virkelig glemt daten, hadde han kunne svart på sms. Nå har du i alle fall fått vite LITT om hvordan personligheten hans er. Synes du heller burde satse på en annen! Hvis man er sånn hot/cold kan man ikke være skikkelig interessert i noen. Han vil sikkert bare ha et ligg. Prøv å møte opp på jobb i dypere utrigning og kortere skjørt enn vanlig og ignorer han helt. 5
Maleficenta Skrevet 4. august 2017 #25 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, _Mayhem_ skrev: folk som svarer her... nei du er verken billig eller dum Jeg vil foreslå å alltid la tvilen komme personen til gode den første gangen. Men du kan si at du ikke setter pris på folk som ikke kan holde avtaler. Skjer det 2 ganger er det lurest å droppe alt. I hverdagen får du fortsette å oppføre deg normal, høflig og flørtende. Men ikke bli oppsøkende, la ham komme til deg. Han glemte ikne daten. Han gav f. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #26 Skrevet 4. august 2017 Er så mange drittsekker der ute at jeg blir kvalm! Søplemenn rett og slett som oppfører seg sånn. Er bare å ignorere tilbake. Ikke svar om han ringer. Hør på refrenget i denne sangen, skikkelig girl power-sang for dumpa jenter: Anonymkode: c4f00...738 3
Duftavsommerregn Skrevet 4. august 2017 #27 Skrevet 4. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg stod klar på kvelden, pyntet, kledd i nye plagg, og ventet. Da han ikke hadde dukket opp etter 10 min, sendte jeg en koselig melding og lurte på om jeg hadde tatt feil av klokka . Null svar. Etter 20 min forsøkete jeg å ringe, fortsatt ikke svar. Beklager må bare le litt Ikke noen som har den minste respekt for deg hadde glemt en slik avtale. For et surrehode ! Men du må jo avgjøre om dette er det beste du kan leve med, jeg vet hva jeg hadde gjort. Gått videre med en person som faktisk tok meg seriøst.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #28 Skrevet 4. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med kvinnfolk og komme i nye klær og pyntet? De skal liksom ta seg så ut.. Anonymkode: 3e95d...328 Du foretrekker at vi ikke prøver å se bra ut? Anonymkode: c1ffb...521 3
sol87 Skrevet 4. august 2017 #29 Skrevet 4. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: at du er billig go gjorde det alt for lett, kjedelig :S Anonymkode: fa78f...536 Hva i alle dager? 2
Perle Skrevet 4. august 2017 #30 Skrevet 4. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med kvinnfolk og komme i nye klær og pyntet? De skal liksom ta seg så ut.. Anonymkode: 3e95d...328 Ja tenke seg til å vise andre respekt ved å være den beste versjonen av seg selv.. Synes ikke du skal irritere deg så mye over dette, da det neppe vil bli noe du kommer å oppleve uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #31 Skrevet 4. august 2017 3 timer siden, Perle skrev: Ja tenke seg til å vise andre respekt ved å være den beste versjonen av seg selv.. Synes ikke du skal irritere deg så mye over dette, da det neppe vil bli noe du kommer å oppleve uansett. Enkelte menn kunne sikkert lære noe av kvinner der, å gjøre en LITEN innsats for å ta seg ut på date.... Anonymkode: c1ffb...521 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #32 Skrevet 5. august 2017 Hei ts her, Takk for alle svar, lo litt av det svaret som ba meg ta dypere utringning og kortere skjørt og ignorere ham haha! Føler meg bedre i dag, går nok videre uten å gjøre mer med ham, har fått styrket selvtillit med litt hjelp fra dere og skjønner at noen som bryr seg, ikke lar andre stå der og henge uten en meld en gang. Anonymkode: ac9fd...809 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå