AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Fant fort tonen med en fyr fra jobb, opplevde ham som litt hot/cold, altså på og intressert ene dagen og reservert andre dagen. Ble bedt med på date og vi avtalte at han henter meg. Jeg stod klar på kvelden, pyntet, kledd i nye plagg, og ventet. Da han ikke hadde dukket opp etter 10 min, sendte jeg en koselig melding og lurte på om jeg hadde tatt feil av klokka . Null svar. Etter 20 min forsøkete jeg å ringe, fortsatt ikke svar. Jeg ble skuffet for jeg likte ham. Fikk først en sms på kvelden om at han hadde hjulpet en kamerat med noe og glemt hele daten... han sa vi kunneta det igjen en dag, men foreslo ikke når.. på jobb dagen etter er alt som vanlig, han flørter , er hot/cold osv, men Har ikke nevnt mer om date.. hva hadde du tenkt? Anonymkode: ac9fd...809 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 at du er billig go gjorde det alt for lett, kjedelig :S Anonymkode: fa78f...536
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 Han player deg. Anonymkode: da93f...713 12
Pås Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Han kan ikke være så veldig interessert i deg dessverre, en glemmer ikke en date når en er skikkelig forelsket! 14
Hurepoix Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Hvis han ikke kom med roser og konfekt dagen derpå bør du bare fike til ham og gå videre. 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 Du burde klappet han midt i ansiktet for å glemme deg, bare da ville han huntet deg igjen Anonymkode: fa78f...536 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 Trodde ikke at jeg ble billig av å si ja til kino akkurat.. æsj dette gidder jeg ikke, jeg hadde heller aldri glemt en date om jeg først skulle på en. Ts Anonymkode: ac9fd...809 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 Han er ikke interessert i deg på den måten at han vil være i forhold med deg. Da glemmer man ikke dater. Tenker han bare er ute etter et lett ligg nå og da og så kalle det for Date Anonymkode: aaea7...402 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #9 Skrevet 4. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: at du er billig go gjorde det alt for lett, kjedelig :S Anonymkode: fa78f...536 Har du for vane å være så frekk? Anonymkode: 7a9c8...408 15
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #10 Skrevet 4. august 2017 Ingen konfekt, og ikke noe ordentlig unnskyldning, han virker til å ha glemt hele greia og flørter på som vanlig. Jeg har en reservert holdning. Ts Anonymkode: ac9fd...809 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #11 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du for vane å være så frekk? Anonymkode: 7a9c8...408 sannheten såret Anonymkode: fa78f...536
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #12 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: sannheten såret Anonymkode: fa78f...536 Sannheten? (Jeg er forøvrig ikke ts). Anonymkode: 7a9c8...408 6
Hurepoix Skrevet 4. august 2017 #13 Skrevet 4. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen konfekt, og ikke noe ordentlig unnskyldning, han virker til å ha glemt hele greia og flørter på som vanlig. Jeg har en reservert holdning. Ts Anonymkode: ac9fd...809 Lær å stå opp for deg selv, jente! Si til ham at det han gjorde var så respektløst når han ikke gjorde noe forsøk på å gjøre det godt igjen at du ikke vil ha noe mer romantisk kontakt med ham. 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #14 Skrevet 4. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde ikke at jeg ble billig av å si ja til kino akkurat.. æsj dette gidder jeg ikke, jeg hadde heller aldri glemt en date om jeg først skulle på en. Ts Anonymkode: ac9fd...809 Enig, du blir ikke billig av det. Men ikke gidd mer m han fyren her. 1) Om en mann er klar for kjæreste bør han ha funnet ut av det selv, det skal ikke måtte "selges inn" som en god ide - funker aldri bra, blir ikke gode kjærester av det. 2) Alle mine venninner som ble etablert etter årevis i datinglivet, sier om typen de fikk at "det var ikke noe spill". Dvs de trengte ikke lure på om fyren var keen, de trengte ikke late som de var uinteressert/hard to get osv. Gjelder meg også. Hae du selvrespekt vet du at du kan få en type som ikke glemmer en date, og som vet å unnskylde tabber på ordentlige måter. Æsj, får flash back til disse patetiske typene fra min egen singletid. Drit i fyren og ikke åpne døren på gløtt om han begynner kurtisering, la løpet være kjørt og Finn en fyr som vet hva han vil og har baller til å go for it. Anonymkode: 54b6a...725 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #15 Skrevet 4. august 2017 Takk for støtte og et spark bak dere, dere har faktisk helt rettt, dette her skaper ikke akkurat tillit og interesse hos meg. Jeh må ikke ta til takke mede fyr som ikke gidder å prøve en gang Anonymkode: ac9fd...809 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #16 Skrevet 4. august 2017 En person som er interessert glemmer da ikke dater helt uten videre. Forglemmelser KAN skje, men en interessert person vil i så fall være veldig opptatt av å forklare seg og gi uttrykk for at man er lei seg. Denne mannen virker ikke særlig interessert, men synes du nok er et greit tidsfordriv. Du bør virkelig ikke gjøre noe mer ut av denne relasjonen. Og det at en annen kaller deg billig... Nei, det er ikke du som har gjort noe feil for at denne mannen ikke har respekt for kvinner. Helt merkelig å skylde på kvinner for menns drittsekkoppførsel. Det viktige er jo at du selv setter deg i respekt når han behandler deg slik. Anonymkode: 8d31f...4e6 8
Maleficenta Skrevet 4. august 2017 #17 Skrevet 4. august 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant fort tonen med en fyr fra jobb, opplevde ham som litt hot/cold, altså på og intressert ene dagen og reservert andre dagen. Ble bedt med på date og vi avtalte at han henter meg. Jeg stod klar på kvelden, pyntet, kledd i nye plagg, og ventet. Da han ikke hadde dukket opp etter 10 min, sendte jeg en koselig melding og lurte på om jeg hadde tatt feil av klokka . Null svar. Etter 20 min forsøkete jeg å ringe, fortsatt ikke svar. Jeg ble skuffet for jeg likte ham. Fikk først en sms på kvelden om at han hadde hjulpet en kamerat med noe og glemt hele daten... han sa vi kunneta det igjen en dag, men foreslo ikke når.. på jobb dagen etter er alt som vanlig, han flørter , er hot/cold osv, men Har ikke nevnt mer om date.. hva hadde du tenkt? Anonymkode: ac9fd...809 Drit i han hadde jeg tenkt 2
Maleficenta Skrevet 4. august 2017 #18 Skrevet 4. august 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde ikke at jeg ble billig av å si ja til kino akkurat.. æsj dette gidder jeg ikke, jeg hadde heller aldri glemt en date om jeg først skulle på en. Ts Anonymkode: ac9fd...809 Du er ikke billig. Ikke hør på slike troll som skriver piss. 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #19 Skrevet 4. august 2017 51 minutter siden, Hurepoix skrev: Hvis han ikke kom med roser og konfekt dagen derpå bør du bare fike til ham og gå videre. Hadde han kommet med roser og konfekt hadde jeg bare tenkt "psykopat" Anonymkode: 3e95d...328 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #20 Skrevet 4. august 2017 Hva er det med kvinnfolk og komme i nye klær og pyntet? De skal liksom ta seg så ut.. Anonymkode: 3e95d...328
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå