Anonymeb Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 (endret) Til du som har opplevd voldtekt. Hvordan har du det i forhold? Klarer du å vise deg naken osv? Og hvordan har du/dere det . Hva påvirker deg? Vært sammen i 4 år men har enda ikke klart å vise meg naken og mye jeg ikke klarer seksuelt enda. Ender opp med at jeg presser meg selv kun for at han skal få nytelse og ikke syntes jeg er kjedelig.. også begynner jeg bare å gråte og få angst og skamme meg etterpå men gjør det gang på gang. Og noe som er teit og irriteremde er at jeg blir så sjalu hvergang han ser i media andre pene jenter som er så selvsikre og pene osv da bare blir jeg så sint på meg selv. For jeg eier ikke selvtillit og kroppen min bærer jeg bare skam over.. vil bare fikse på hele kroppen min. Blir så sliten av dette. Endret 4. august 2017 av Anonymeb
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 Kjenner meg igjen. Det tok lang tid før jeg turte å vise meg naken, og i begynnelsen fikk jeg masse flashbacks under og etter sex, begynte å gråte og skjelve osv. Det ble heldigvis bedre med tiden, men det hender fremdeles iblant at jeg får de samme reaksjonene. Vi har vært sammen i 7 år. En tålmodig og forståelsesfull partner har alt å si! Synes ikke du skal presse grensene dine bare for hans nytelse. Samtidig var det nødvendig for min del å presse meg gradvis for å bli kvitt flashbacks og angsten...kroppen og hodet trenger å erfare MANGE ganger at sex ikke er synonymt med overgrep. Hvertfall var det sånn for meg. Og så er det er superviktig å kunne si stopp under sexen og at partner umiddelbart respekterer dette! Anonymkode: 37c1a...206 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Du må oppsøke en psykolog, du har helt klart og tydelig ikke bearbeidet voldtekten...Vær så snill å gjør det, du kan få det så utrolig mye bedre! Jeg var som deg i starten, mens jeg var i behandling. Gikk til psykolog 1 gang i uken i over ett år etter voldtekten. Nå er det 5 år siden, og jeg har vært sammen med kjæresten i 3 år - og har absolutt ingen problemer med hverken sex eller nakenhet. Anonymkode: c1804...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Kjenner meg veldig igjen. Har kun klart å ha sex i fylla og skammet meg over det i ukesvis etterpå. Nå er det noen år siden sist jeg hadde sex og jeg blir frustrert fordi jeg er redd jeg aldri kan ha et forhold til noen. Går til psykolog, men føler ikke det hjelper. Anonymkode: fe713...fda 1
Anonymeb Skrevet 4. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2017 Takk for svar alle sammen:) gikk i behandling men syntes det var flaut og skammet meg så fikk aldri noe ut av det, angrer så klart i ettertid... syntes fortsatt det er vanskelig å spørre om hjelp, får sånn angst bare av å vite at det er det jeg skal snakke om. Redd for å føle at jeg ikke blir forstått osv. må foresten nevne at min mor forsto meg ikke den gang vi snakket om dette, hun sa veldig lite og etter det så tørr jeg ikke å si så mye. Føler jeg blir så "redd" i det jeg snakker om det at jeg ender opp med å ikke klare å si noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå