Ephemera Skrevet 12. januar 2005 #41 Del Skrevet 12. januar 2005 Hjelper forbrenningsteen? Er det flere forskjellige merker? Det lurer jeg også på? Jeg kjøpte tabletter med grønn te på en helsekostforretning for en tid tilbake. Det viste seg at 2 tabletter om dagen kunne gi en ekstra forbrenning opptil 70 kcal om dagen... Det er jo ingenting... Da bøtter jeg heller nedpå med grønn te med sitron, det er jo godt. Regner med at forbrennings-te også selges på helsekost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miracle Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #42 Del Skrevet 12. januar 2005 synes alle sammen virker kjempe flinke jeg;) og det smitter da over på oss andre igjen også.. dette er min tredje dag hvor jeg har klart å holde meg unna alt det usunne.. noen trening har det ikke blitt enda, men jeg merker stor forskjell på magen min... den har blitt litt smalere og lit mer innskrumpa på en måte.. det hørtes veldig rart ut jeg vet... vel målet mitt er hvertfall å gå ned 6 kilo, og stramme opp rumpa, magen og bena mine.. og det skal jeg klare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 12. januar 2005 #43 Del Skrevet 12. januar 2005 Uff...jeg har kastet opp i hele natt. Blir ikke noe trening på meg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. januar 2005 #44 Del Skrevet 12. januar 2005 Uff...jeg har kastet opp i hele natt. Blir ikke noe trening på meg i dag! Huff da, Daniella :-( Høres ikke noe koselig ut. Slapp av og ta det med ro, du, så kommer du sterkere tilbake når det gjelder treninga! Jeg skal på kino med ei venninne ikveld. Det blir litt av en utfordring og holde seg unna smågodt... Men hvis jeg bare MÅ, så er det lov å unne seg LITT i slike sammenhenger Akkurat nå er jeg passe sliten av å ha gått i over en halvtime hjem fra jobb. Halve veien er oppoverbakker, så jeg blir litt svett av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #45 Del Skrevet 12. januar 2005 har ikke spist så mye i dag heller men er vandt til det nå Det er ikke om å gjøre å spise lite når du slanker deg... Det er hva og hvor ofte som avgjør. Hvis du itilegg spiser sjelden, da kan du banne på at forbrennina synker. Og det vil vi jo ikke... I dag skal vi forresten trene igjen Tenkte å kjøre litt styrke på triceps, mage+rygg, rumpe og bakside lår. Det er det som er kriseområda. Skal prøve å jogge litt og.... håper ikke halsen snører seg HELT sammen :o Det er ekkelt... som om jeg har astma eller no.. :o Hvis ikke jogginga går bra får vi ty til ergometersykkelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. januar 2005 #46 Del Skrevet 12. januar 2005 Hallo jenter!! Her er enerig-kaninen! I dag har jeg vært dritflink, har ikke trent på nesten et halvt år, og da var det bare ett par mnd (jeg har alltid vært sofagris). Men i dag syklet jeg en time, hele 20km!! Og så trente jeg styrke i en halvtime etterpå Så jeg er stolt stolt stolt Klarer også å holde meg på matta hva mat angår, jeg teller nemlig kcalorier. Sånn som i dag så hadde jeg spist så lite kcal at to pizzastykker var helt greit Vekten hoppet opp hundre gram i dagtidlig, men tar det med ro. Er flink å spise litt og litt utover hele dagen, så tror kroppen min lagrer litt fett før den kvitter seg med det etterpå (når den forstår at den ikke sultes ihjel). Til dere som lurer på te'en min: Den jeg bruker heter slim&fit fra merket yogi, og jeg kjøper den på Kinsarvik frukt her i Bergen som er en ganske stor helsekostbutikk. Så dere finner den kanskje i en helsekost som er privat og ikke kjede-styrt slik som sunkost og slike butikker som kun har enkelte varer. Men forbrenningste finner dere nok i alle helsekostbutikker! Om det virker? Jeg tror det. Niesen min har alltid vært stor, vært 160cm høy og veid over 80kg (har ikke hatt rumpe, så det har KUN vært på magen). Hun fikk en kopp te av meg i sommer, og likte smaken så godt at hun har begynnt å drikke den hver dag! Hun sier selv hun ikke har lagt om kostholdet eller begynnt å trene, men mistet drøssevis med kilo, det har hun! Og jeg drikker te'en på grunn av smak og overtro Gjør den at jeg forbrenner mer fett så er det heeeelt greit for meg Gjør den det ikke, er det også ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoopy26 Skrevet 12. januar 2005 #47 Del Skrevet 12. januar 2005 Trosset stormen og la ut på joggetur i dag.. deilig følelse etterpå :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. januar 2005 #48 Del Skrevet 12. januar 2005 Så flinke dere er, jenter! Jeg har vært på kino nå. Venninna mi kjøpte både smågodt og popcorn, men jeg drakk bare Pepsi Max og smakte 4-5 popcorn Jeg hadde ikke så lyst på godis at jeg MÅTTE ha det liksom, jeg var bare tørst og da var det helt greit med bare brus! Ble kjørt til kinoen av samboeren min da... og tok buss hjem. Kunne gått, men det er mørkt og glatt ute og i tillegg har jeg allerede gått over en time til og fra jobb idag. Nå skal jeg ta sit-ups før jeg legger meg og venninna mi tipset meg om endel styrkeøvelser som jeg kan gjøre hjemme. Det blir ikke ikveld, men jeg skal satse på å stramme opp litt på stuegulvet inntil jeg kommer meg på treningssenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 12. januar 2005 #49 Del Skrevet 12. januar 2005 Meldte meg nettopp inn i vektklubben til dagbladet.no Er nesten hekta allerede. Har klipt/limt noen oppskrifter fra ukesmenyen som passer for meg, 1400kalorier pr dag. I morgen skal jeg handle inn og hamstre masse frukt og grønt. Og plusser jeg på spinning 3 ganger i uka så blir dette bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 12. januar 2005 #50 Del Skrevet 12. januar 2005 Huff da, Daniella :-( Høres ikke noe koselig ut. Slapp av og ta det med ro, du, så kommer du sterkere tilbake når det gjelder treninga! Ja, gjort det i dag. Føler med bedre. takk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 13. januar 2005 #51 Del Skrevet 13. januar 2005 Hallo folkens! Jeg vil gjerne bli med! Vet ikke helt hva jeg skal si at jeg har som utgangspunkt, for jeg svinger mellom 60 og 62 hele tida (var 60 komma noe på vekta nå ). Målet mitt er i første omgang 58 kg OG Å BLI DER! Har vært der før ja!!!! Det er nok mangel på trim som har plassert meg over 60-tallet, så det er bare å komme seg opp av sofaen og sette i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #52 Del Skrevet 13. januar 2005 Weee, jeg også blir med! Utrolig så motivert man blir når man merker at buksene strammer faretruende både her og der. I tillegg leste jeg i ei gammel skoledagbok til broren min at jeg veide 5 kg mindre for bare 3 år siden, og det skal det gjøres noe med! Jogga igår, tredje gangen denne uka, i tillegg til sit-ups, push-ups og god uttøying til musikk og spiser sunnere mat: -kutta ut smør på brødskiva -bytta ut ei av brødskivene til lunsj og frokost med et knekkebrød -passer på å bruke mindre olje/smør til steking -drikker én halvliter ikke altfor kaldt vann før middag -ikke feite sauser (bytter ut fløte med melk eller melk+maizennamel) -flere, men mindre måltider spredt utover dagen -bruke yoghurt naturell istedenfor rømme -sprø grønnsaker istedenfor potetgull Det er bare så utrolig kult å merke at man _gleder_ seg til å dra ut og jogge for å "slå" rekorden fra sist gang på den faste løypa! 5 kg skal bort, bort, vekk og muskler skal strammes bort. Ingen umulighet, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 13. januar 2005 #53 Del Skrevet 13. januar 2005 Og gjesten over var meg, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #54 Del Skrevet 13. januar 2005 nå er det torsdag og det har gått 4 dager og jeg har ikke rørt noe godteri eller brus.... vel i går fikk jeg faktisk en konfekt eske men jeg klarte faktisk å gi den bort til vennina mi så den rørte jeg heller ikke.....en hel konfekt eske.... hehe ellers så har jeg også tatt litt situps men det er det..treninga får vente litte granne til altså men gikk på vekten imorges, merk før jeg hadde spist noe i det hele tatt og jeg hadde bare gått ned 0.5 kg. det var utrolig lite motiverende!!! men jeg håper det snart raser av. er jo ikke så mye mosjon i tillegg.. får bli flinkere på det ja;) men det er jo en god start dette her da.. lykke til videre da folkens;) miracle som ikke er innlogget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. januar 2005 #55 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg er litt redd for at dere veier dere for ofte? Det beste er vel å veie seg en gang i uka. Hvis man veier seg hver dag, kan vekten variere uten grunn og man kan ikke regne med å gå ned noe spesielt fra en dag til neste...? Jeg vet ikke helt hvor mye slanking i ordets retter forstand det blir på meg. Jeg tenker over hva jeg spiser og drikker, men først og fremst skal jeg satse på å få strammet opp kroppen. Som sagt så går jeg litt over en time hver dag, til og fra jobb. I tillegg har jeg begynt å ta sit-ups og i tillegg skal jeg kjøpe meg treningsstrikk og ta endel øvelser på stuegulvet. Har også ergometersykkel med kaloriteller, så jeg skal prøve å børste støv av den :oops: Men snart er det helg, og for mitt eget velvære så vil jeg unne meg litt godis og snacks i helga. Selv om jeg elsker sjokolade, har jeg heldigvis evnen til å spise bare litt om gangen. Jeg er ikke sånn som må stappe i meg masse hvis jeg først begynner. Så jeg skal prøve å være måteholden! Har forresten vært inne på nettsida til Grete Roede og tenker å bestille treningsstrikk derfra. Det følger med instruksjoner til øvelser man kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #56 Del Skrevet 13. januar 2005 Denne er forresten litt interessant: http://www.iform.nu/Crosslink.jsp?d=1266&a=4860#result Her kan vi se hva vi kan gjøre for å forbrenne syndene. (Og jeg må innrømme at jeg akkurat har spist en Smørbukk-karamell med sjokoladetrekk... :oops: Den lå på kontorpulten min og det ligger en til der... Er middagssulten allerede, jeg.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. januar 2005 #57 Del Skrevet 13. januar 2005 Den over var meg Glemmer at jeg ikke er automatisk innlogget på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. januar 2005 #58 Del Skrevet 13. januar 2005 Hmmm... har hatt en dårlig uke treingsmessig... :-? Jeg trente 1/2 time styrke før jeg dro på jobb i dag, og så skal jeg svømme i morgen. Men ellers har jeg bare gått til og fra skolen som blir tilsammen 20 min hver dag. Jo, også gikk jeg til neste togstasjon og brukte 20 min på det på mandag. Matinntaket har vært så der, stort sett sunt, men til middag spiser jeg det mor og far lager. Jeg spiser som oftest mindre enn vanlig, men innimellom kan det bli like store måltider som før. :-x Godis og kaker har jeg nesten kuttet helt ut. Det blir godt å flytte ut for da kan jeg kjøpe og lage all maten selv! :-) Jeg har ikke gått ned noe denne uka, men jeg skal bli flinkere til å veie meg bare en gang i uka. Jeg tror jeg har tvangstanker om at jeg må på vekta hver eneste dag! Det har jo egentlig ingen hensikt.... Gleder meg til å svømme vekk litt fett i morgen! så får jeg bare fortsette å skjerpe meg videre. Jeg skal end 4 kilo før jeg reiser på ferie i februar!!! :evil: Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. januar 2005 #59 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei igjen folkens! Har hatt restitusjonsdag i dag, tror kroppen min fikk litt sjokk i går. Men har spist sunt, og koste meg med litt vanlig middag hos Sniglå, men fylte halve tallerkenen med salat jeg hadde tatt med Hun skulle trene i dag, men jeg ble ikke med. Restitusjonen er like viktig som selve treningen!! (har lest mye på internet de siste dagene). Og jeg veier meg hver dag fordi det er en vesentlig del av motivasjonen min, ikke fordi jeg nødvendigvis gråter meg i søvn fordi vekten hopper opp et hakk eller to ;)Går den ned, er det kjempekjekt og jeg motiveres noe helt vanvittig, går den opp så motiverer det også men på en annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 13. januar 2005 #60 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg også vil være med! Har ikke tenkt gå ned så mye, kanskje et kilo eller to eller tre. Viktigst er vel å bli flinkere til å putte sunne ting i skrotten I dag har jeg vært flink å latt være å snope når jeg var på Dehli Da Luca!! Bra til å være meg... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå