AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Jeg har brukt p-ring et par måneder nå og er egentlig veldig fornøyd. Deilig å slippe å huske på de hersens p-pillene, og visstnok er jeg mindre hormonell (i følge samboer). Akkurat nå har jeg et lite problem med at jeg kjenner ringen. Tidligere måneder har jeg ikke kjent at den har vært der i det hele tatt, og jeg har måttet stikke fingrene ganske langt inn i skjeden for å finne ringen. Men denne perioden har jeg kjent den nesten konstant. Den ligger og presser mot åpningen og jeg får ikke dyttet den skikkelig inn. Er det normalt at det er så store forskjeller fra måned til måned? Og hva skal jeg gjøre for at det skal bli mer komfortabelt? Og det andre punktet er at jeg sliter veldig med sexlyst. Jeg er litt usikker på om dette startet et par måneder før jeg begynte med p-ring, eller om det er forårsaket av p-ringen. Jeg husker i hvertfall at da jeg først begynte med den var jeg plutselig veldig sensitiv, men så gikk det over. Nå har jeg virkelig ingen sexlyst, og jeg er veldig usikker på om det er pga ringen eller partner. Noen erfaringer med å miste sexlyst på p-ring? Anonymkode: 08b7d...7e6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Jeg har prøvd å ta den ut og sette den inn igjen, men den dytter fortsatt på inngangen -TS Anonymkode: 08b7d...7e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå