AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Hei, jente på 20 år her som skal gå folkehøgskole til høsten. Jeg skal bytte lege uansett fordi jeg er ikke fornøyd med min fastlege. Jeg skal flytte 3 timer unna mitt hovedhjem om jeg skal kalle det, det. Og jeg vet at jeg trenger en psykolog der jeg skal bo. Burde jeg bytte til en lege der jeg skal bo til jeg flytter hjem igjen og bytte igjen etter 9 måneder? Jeg er litt usikker. Og hvordan gjør jeg det når jeg vil ha psykolog om jeg ikke har lege der oppe? jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre dette med lege Anonymkode: a912f...6e1
pessimistisk Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Skal du bare bo der i 9 mnd? Du kan jo eventuelt høre med fastlegen du har nå om det er mulig å bli henvist til dps der du skal bo, eller eventuelt psykologen du går til nå.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Hvis du går til psykolog nå kan du be h*n å henvise deg til nærmeste dps/vop der du skal flytte. Jeg anbefaler deg også å undersøke om folkehøyskolen har et samarbeid med en psykolog, for det hadde iallefall min folkehøyskole (ble uteksaminert i år). Det pleide å komme en psykolog på skolen å ha timer med de som trengte det. Anonymkode: 1693d...6f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå