AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Jeg har ny type, og han tar tidvis hardt tak i meg når vi hsr sex. Type puler meg hardt bakfra og holder hånden sin rundt halsen min(ikke så hardt at jeg har pustebesvær), eller så kan han ta hardt tak rundt ribbeina mine. Og jeg digger det!! Jeg blir helt vilt tent. Tror ikke bdsm er helt for meg, men hvordan kan jeg fortelle han at jeg liker det? Jeg elsker at han tar tak i meg, og løfter meg i alle vindens retninger.. Anonymkode: efa6f...101
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Forskjell på litt røff sex og bdsm. Anonymkode: 72e54...449 1
Gjest Cicero Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 Han merker vel at du liker det? Hvis ikke er det jo bare å si det rett ut. Tviler på om han reagerer negativt på å høre det liksom.
Rotemor Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Blir forundret over at man kan god sex men ikke klare å formidle noe så enkelt som hva man liker.. Det er jo bare å si det rett ut. Evt gi kraftig uttrykk for det. Stønnning er relativt vanlig 6
Hurepoix Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 (endret) 4 minutter siden, Rotemor skrev: Blir forundret over at man kan god sex men ikke klare å formidle noe så enkelt som hva man liker.. Skremmende at så umodne barn har sex. Barnevernet burde tatt dem og gitt foreldrene en reprimande. Endret 3. august 2017 av Hurepoix 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 Ts har åpenbart issues. Tipper hun har blitt voldtatt og misbrukt tidligere i livet. Anonymkode: 2a52d...d31 1
Horten Market Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts har åpenbart issues. Tipper hun har blitt voldtatt og misbrukt tidligere i livet. Anonymkode: 2a52d...d31 Tror heller behovet for en røff mann i senga er et resultat av et samfunn der kvinnens behov undertrykkes. Altså behovet for å passe hus og hjem og stelle for en mann som kommer hjem fra jobb.
Gjest supernova_87 Skrevet 4. august 2017 #9 Skrevet 4. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts har åpenbart issues. Tipper hun har blitt voldtatt og misbrukt tidligere i livet. Anonymkode: 2a52d...d31 Det har åpenbart du også. Men vet ikke hvilke grunner du har til å være så ekkel. Å like røff sex eller il og med BDSM trenger ikke å bety at man har opplevd voldtekt eller overgrep. Men for noen så tar faktisk sexlivet en annen vending etter slike opplevelser. Noen tiltrekkes kanskje av BDSM. BDSM og voldtekt er to vidt forskjellige ting, nærmest motpoler. Der voldtekt handler om at noen krenker kroppen og integriteten din, stjeler kontrollen din og gjør ting som er destruktive er BDSM bygget på grunnleggende trygghet og tillit, det er ment å bygge opp begge (alle) parter av relasjonen. Ja, den ene utøver makt men den store forskjellen er at det er makt og kontroll man frivillig har gitt til den andre fordi man er trygg og har tillit til at den andre vil ivareta den oppgaven. Voldtekt er ikke basert på at begge partene frivillig har gått inn i situasjonen. Det finnes nok en del vaniljesex som kunne klassifiseres nærmere voldtekt enn BDSM er ment å være. Defineringen går ikke på røffheten eller eksakte handlinger men hva de handlingene er basert på. Er det basert på frivillighet eller tvang? Selv om BDSM absolutt har elementer av tvang er disse også tuftet på frivillighet og eiendomsrett over egen kropp, seksualitet og rolle.
Roci Skrevet 4. august 2017 #10 Skrevet 4. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts har åpenbart issues. Tipper hun har blitt voldtatt og misbrukt tidligere i livet. Anonymkode: 2a52d...d31 Tull! Jeg har aldri opplevd hverken overgrep/misbruk eller voldtekt og hadde en trygg og fin oppvekst, men tenner veldig på at partneren er litt røff med meg i senga. Har aldri brydd meg om å reflektere over hvorfor, jeg bare liker det, rett og slett 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #11 Skrevet 4. august 2017 Den nye trådtypen på KG: "jeg liker sex", "jeg liker når..", "jeg blir kåt på typen.." Spørsmålene TS lurer på: "..er dette normalt?", "hvordan kan jeg si..". Er verden blitt tilbakestående? Anonymkode: 7b5f8...5ea
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #12 Skrevet 24. august 2017 På 4.8.2017 den 15.01, AnonymBruker skrev: Den nye trådtypen på KG: "jeg liker sex", "jeg liker når..", "jeg blir kåt på typen.." Spørsmålene TS lurer på: "..er dette normalt?", "hvordan kan jeg si..". Er verden blitt tilbakestående? Anonymkode: 7b5f8...5ea TS ville vel bare snakke om hva hun liker? Det burde vel være lov? Det er ikke alle som går rundt å plaprer om sexlivet til alle og en hver og da kan kg være et fint sted å prate om ting. Jeg liker også at en mann kan være bestemt og vise fysisk at han er sterkere enn meg ved for eksempel å holde meg fast. Anonymkode: 32ff8...9d0
Sheherasade Skrevet 24. august 2017 #13 Skrevet 24. august 2017 På 4/8/2017 den 2.54, AnonymBruker skrev: Ts har åpenbart issues. Tipper hun har blitt voldtatt og misbrukt tidligere i livet. Anonymkode: 2a52d...d31 Viser bare hvor lite du skjønner. De som har opplevd overgrep er nettopp de som IKKE liker å ha det røft eller BDSM. 1
Trude.lutt Skrevet 25. august 2017 #14 Skrevet 25. august 2017 På 4.8.2017 den 3.23, Horten Market skrev: Tror heller behovet for en røff mann i senga er et resultat av et samfunn der kvinnens behov undertrykkes. Altså behovet for å passe hus og hjem og stelle for en mann som kommer hjem fra jobb. Din våte drøm? Igjen? Naken, barbeint og gravid på kjøkkenet.... 1
Gjest Coolaid Skrevet 25. august 2017 #15 Skrevet 25. august 2017 (endret) På 4.8.2017 den 2.54, AnonymBruker skrev: Ts har åpenbart issues. Tipper hun har blitt voldtatt og misbrukt tidligere i livet. Anonymkode: 2a52d...d31 På 4.8.2017 den 3.23, Horten Market skrev: Tror heller behovet for en røff mann i senga er et resultat av et samfunn der kvinnens behov undertrykkes. Altså behovet for å passe hus og hjem og stelle for en mann som kommer hjem fra jobb. Som regel er det så enkelt som at man oppdager at man tenner og blir skikkelig kåt av det. Endret 25. august 2017 av Coolaid
Sheherasade Skrevet 25. august 2017 #16 Skrevet 25. august 2017 På 4/8/2017 den 3.23, Horten Market skrev: Tror heller behovet for en røff mann i senga er et resultat av et samfunn der kvinnens behov undertrykkes. Altså behovet for å passe hus og hjem og stelle for en mann som kommer hjem fra jobb. Der tar du jo bare feil: https://www.researchgate.net/publication/24263803_Social_Dominance_and_Forceful_Submission_Fantasies_Feminine_Pathology_or_Power
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #17 Skrevet 25. august 2017 On 8/4/2017 at 3:23 AM, Horten Market said: Tror heller behovet for en røff mann i senga er et resultat av et samfunn der kvinnens behov undertrykkes. Altså behovet for å passe hus og hjem og stelle for en mann som kommer hjem fra jobb. Ufrivillig morsom du. Anonymkode: 06349...d8f
Horten Market Skrevet 25. august 2017 #18 Skrevet 25. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ufrivillig morsom du. Anonymkode: 06349...d8f Sikker på det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå