AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #21 Skrevet 4. august 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var bare ett innlegg fra en annen bruker Og det er absolutt ingen som har krangla her inne. Så du fokuserte på noe som ikke engang var tilfelle her. Bare sånn til opplysning. Anonymkode: fc9fa...7e8 Takk for opplysningen. :-) Jeg fokuserte egentlig på å forklare ts det jeg trodde h*n ville vite. Anonymkode: 30c76...bcd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #22 Skrevet 4. august 2017 Jeg er veldig takknemlig for svar jeg har fått. At dette skulle medføre "bråk", hadde jeg ikke trodd. Hva er det som er slettet her inne? Jeg har lært noe av alle svarene som er gitt. Så glad det finnes snille og hjelpsomme folk her inne. Kommer en venn snart, som er en aktiv bruker av instagram. Så det ordner seg nok. Takk igjen, til dere. Anonymkode: 0cb73...29f
Try2 Skrevet 4. august 2017 #23 Skrevet 4. august 2017 Bare hyggeligEr endel idioter her som har som mål her i livet å spre eder og galle. Ikke noe å bry seg om. Lykke til på Insta
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #24 Skrevet 4. august 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for opplysningen. :-) Jeg fokuserte egentlig på å forklare ts det jeg trodde h*n ville vite. Anonymkode: 30c76...bcd Ja, beklager jeg glemte å kommentere at jeg likte den forklaringen din. Den samla litt sammen en del av det jeg forsøkte å forklare Kunne kanskje vært en ide med egen tråd for kun slike insta opplysninger. Jeg vet ikke om det finnes noe her allerede kanskje? Instagram oppdaterer jo stadig vekk. Anonymkode: fc9fa...7e8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #25 Skrevet 4. august 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig takknemlig for svar jeg har fått. At dette skulle medføre "bråk", hadde jeg ikke trodd. Hva er det som er slettet her inne? Jeg har lært noe av alle svarene som er gitt. Så glad det finnes snille og hjelpsomme folk her inne. Kommer en venn snart, som er en aktiv bruker av instagram. Så det ordner seg nok. Takk igjen, til dere. Anonymkode: 0cb73...29f Bare en bruker med litt unødvenig kommentar, jeg tror du så den tidlig i tråden. Lykke til med instakontoen din Anonymkode: fc9fa...7e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå