Gå til innhold

Hjelp! Ryanair og utsolgte billetter...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om de utsolgte billettene hos Ryanair kan bli ledige igjen? Noen som har opplevd det? Eller er det en lost cause? Jeg skulle hatt billett fra Torp - Malaga 7-12 aug, men den 12 har det nå nettopp blitt utsolgt :( Må jeg bare belage meg på andre datoer, eller er det verdt å vente litt og se an?

Anonymkode: 8151b...5f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utsolgt er utsolgt. Med mindre du kjenner en av passasjerene så kan du ikke kjøpe. 

Anonymkode: 8d2c3...1fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke ventet. Er det utsolgt den datoen fyller det seg fort opp de andre datoene

Anonymkode: 62826...98b

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig mådu belage deg på andre datoer, da den datoen du ønsker er utsolgt.

Hvor naiv er det lov å være !

Anonymkode: 99564...97e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig mådu belage deg på andre datoer, da den datoen du ønsker er utsolgt.

Hvor naiv er det lov å være !

Anonymkode: 99564...97e

Hvor frekk er det lov å være bak et tastatur som kaller andre naiv? Ikke rart det eksisterer mobbing her i verden. 

Anonymkode: 533e3...ee2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være andre som er inn og se på det samtidig som deg og da holder de av settene.  Gå inn de neste timene og hvis det fortsatt står utsolgt ville jeg ha booket en annen dag.  

Anonymkode: 2c556...2c2

Skrevet

Flyr ikke Norwegian også til Malaga?

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Skjønner at det kan høres naivt ut å spørre om (som noen påpeker over her), bare tenkte på om noen andre hadde opplevd at utsolgte datoer ble ledige igjen. For eksempel hvis noen har kansellert så blir kanskje datoene ledig for en liten tidsperiode til de blir snappet opp igjen? :) 

Anonymkode: 8151b...5f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...