AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Jeg tar b12 men har i det siste fått så vondt i magen av den virker det som. Noen som kjenner til det? Anonymkode: e7a8c...371
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Ja. Du får først forsøke ulike typer b12 (altså sjekke hvor b12 i tilskuddet kommer fra) i forsøket på å utelukke hva det nå enn er du får mageproblemerav, eventuelt forsøke spise mer b12 i mat. Om problemet blir mindre av sprøyte aner jeg ikke - b12 er som de fleste andre tilskudd noe folk kan reagere på. Anonymkode: c9b0d...2aa
Bakepulver Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Jeg tar B12 sprøyter og kjenner til andre som også får B12 sprøyter. Har aldri hørt noe om magesmerter.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 B12 mangel kan skyldes problemer i tarmen, så hadde kanskje mer holdt en knapp på at det kanskje var årsaken en tilskuddet? Vet du hvorfor du har fått mangel? Hvis man er frisk og spiser kjøtt er det vanskelig å få mangel av det.. Anonymkode: 0ae1b...190
Minlillelykke Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Jeg får diare av trioB. Så nå i svangerskapet går jeg på injeksjoner. Dette er for meg helt uproblematisk. Ingen bivirkninger.
Bakepulver Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: B12 mangel kan skyldes problemer i tarmen, så hadde kanskje mer holdt en knapp på at det kanskje var årsaken en tilskuddet? Vet du hvorfor du har fått mangel? Hvis man er frisk og spiser kjøtt er det vanskelig å få mangel av det.. Anonymkode: 0ae1b...190 Det finnes noen kroniske sykdommer som kan forårsake dårlig opptak av vitamin B i kroppen. Sykdom / problem i mage og tarm kan skyldes mangel på vitamin B12.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå