Gå til innhold

Spahotell i Norge og Europa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og venninna mi har så lyst å reise på spahotell en gang neste år.

Vi ønsker et flott hotell med strålende spa, aller helst fint interiør og god mat i restauranten. Vi vil helst ikke betale mer enn 4000 for overnatting en helg. Vi fant flere steder i Budapest til 1500 natta, med både 4 og 5 stjerner. 

Er det noen som kan anbefale noe?

I Norge kan vi kjøre, men hvis vi skal en plass i Europa er det en stor fordel om vi kan fly fra Stavanger.

ps. Larvik spa har lite ledig kapasitet og virker veldig dyrt. Blir nesten 5-6000 bare i overnatting...

Anonymkode: 19e98...845

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sola strandhotell? Evt Solstrand utenfor Os i Hordaland.  Evt så er Tallin kjent for mye bra spaopplevelser,  hotell er jo også langt rimeligere der enn i Norge. 

Anonymkode: 64c6e...36a

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og venninna mi har så lyst å reise på spahotell en gang neste år.

Vi ønsker et flott hotell med strålende spa, aller helst fint interiør og god mat i restauranten. Vi vil helst ikke betale mer enn 4000 for overnatting en helg. Vi fant flere steder i Budapest til 1500 natta, med både 4 og 5 stjerner. 

Er det noen som kan anbefale noe?

I Norge kan vi kjøre, men hvis vi skal en plass i Europa er det en stor fordel om vi kan fly fra Stavanger.

ps. Larvik spa har lite ledig kapasitet og virker veldig dyrt. Blir nesten 5-6000 bare i overnatting...

Det blir vel rundt 4000 per pers med to dager frokost og en middag inkludert på Farris bad. Jeg liker meg veldig godt der!

Anonymkode: 6537a...bcf

AnonymBruker
Skrevet

Vilnius, Riga og Tallin ligger vel sånn ca. på Budapest-nivå på pris men vet ikke om kvaliteten er like god. Selma Lagerlöf spa-hotel i Sunne, Värmland er bra, men blir vel prismessig mer som Farris Bad.

Anonymkode: 35d2c...130

Skrevet

Kan virkelig anbefale ESPA spa i Riga. Luksuriøst og flott til en rimelig pris. Du finner selvsagt mye billigere spa i Riga, men da er som regel kvaliteten deretter også.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Angelheart2 skrev:

Kan virkelig anbefale ESPA spa i Riga. Luksuriøst og flott til en rimelig pris. Du finner selvsagt mye billigere spa i Riga, men da er som regel kvaliteten deretter også.

Takk for tips! Er hovedsakelig spahotell vi er på jakt etter, men det så veldig bra ut så kan vurderes det og:)

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vilnius, Riga og Tallin ligger vel sånn ca. på Budapest-nivå på pris men vet ikke om kvaliteten er like god. Selma Lagerlöf spa-hotel i Sunne, Värmland er bra, men blir vel prismessig mer som Farris Bad.

Anonymkode: 35d2c...130

Takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

RDet blir vel rundt 4000 per pers med to dager frokost og en middag inkludert på Farris bad. Jeg liker meg veldig godt der!

Anonymkode: 6537a...bcf

Å, det var billigere enn jeg fant, skal søke mer på datoer! Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...