AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Jeg og venninna mi har så lyst å reise på spahotell en gang neste år. Vi ønsker et flott hotell med strålende spa, aller helst fint interiør og god mat i restauranten. Vi vil helst ikke betale mer enn 4000 for overnatting en helg. Vi fant flere steder i Budapest til 1500 natta, med både 4 og 5 stjerner. Er det noen som kan anbefale noe? I Norge kan vi kjøre, men hvis vi skal en plass i Europa er det en stor fordel om vi kan fly fra Stavanger. ps. Larvik spa har lite ledig kapasitet og virker veldig dyrt. Blir nesten 5-6000 bare i overnatting... Anonymkode: 19e98...845
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Sola strandhotell? Evt Solstrand utenfor Os i Hordaland. Evt så er Tallin kjent for mye bra spaopplevelser, hotell er jo også langt rimeligere der enn i Norge. Anonymkode: 64c6e...36a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og venninna mi har så lyst å reise på spahotell en gang neste år. Vi ønsker et flott hotell med strålende spa, aller helst fint interiør og god mat i restauranten. Vi vil helst ikke betale mer enn 4000 for overnatting en helg. Vi fant flere steder i Budapest til 1500 natta, med både 4 og 5 stjerner. Er det noen som kan anbefale noe? I Norge kan vi kjøre, men hvis vi skal en plass i Europa er det en stor fordel om vi kan fly fra Stavanger. ps. Larvik spa har lite ledig kapasitet og virker veldig dyrt. Blir nesten 5-6000 bare i overnatting... Anonymkode: 19e98...845 Det blir vel rundt 4000 per pers med to dager frokost og en middag inkludert på Farris bad. Jeg liker meg veldig godt der! Anonymkode: 6537a...bcf
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 Vilnius, Riga og Tallin ligger vel sånn ca. på Budapest-nivå på pris men vet ikke om kvaliteten er like god. Selma Lagerlöf spa-hotel i Sunne, Värmland er bra, men blir vel prismessig mer som Farris Bad. Anonymkode: 35d2c...130
Angelheart2 Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Kan virkelig anbefale ESPA spa i Riga. Luksuriøst og flott til en rimelig pris. Du finner selvsagt mye billigere spa i Riga, men da er som regel kvaliteten deretter også.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 1 time siden, Angelheart2 skrev: Kan virkelig anbefale ESPA spa i Riga. Luksuriøst og flott til en rimelig pris. Du finner selvsagt mye billigere spa i Riga, men da er som regel kvaliteten deretter også. Takk for tips! Er hovedsakelig spahotell vi er på jakt etter, men det så veldig bra ut så kan vurderes det og:) Anonymkode: 19e98...845
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Vilnius, Riga og Tallin ligger vel sånn ca. på Budapest-nivå på pris men vet ikke om kvaliteten er like god. Selma Lagerlöf spa-hotel i Sunne, Värmland er bra, men blir vel prismessig mer som Farris Bad. Anonymkode: 35d2c...130 Takk for tips! Anonymkode: 19e98...845
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: RDet blir vel rundt 4000 per pers med to dager frokost og en middag inkludert på Farris bad. Jeg liker meg veldig godt der! Anonymkode: 6537a...bcf Å, det var billigere enn jeg fant, skal søke mer på datoer! Takk:) Anonymkode: 19e98...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå