Dracula Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Heisann. Noe som ha erfaren om denne stedet i spania? Hva kan vi finner på noe gøy der? Hvor kan vi dra på delfin safari? Hvor finne me hårfletting på min datter? Hvordan får vi " fotograf" om kvelder med kveldsol? Er første gang vi reise der i guardamar .spennede Takk for tips/ råd.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Noe som ha erfaren om denne stedet i spania? Har vært der et par ganger; sist gang i fjor sommer. Hva kan vi finner på noe gøy der? Det er en liten koselig by. Nede mot strandpromenaden er det et tivoli som kan være gøy for barna. Hvor kan vi dra på delfin safari? Det vet jeg ikke. Hvor finne me hårfletting på min datter? I fjor var det boder ved "vannhjulet" der de solgte diverse "syden-ræl" og flettet hår. Hvordan får vi " fotograf" om kvelder med kveldsol? Det har jeg ikke sett i Guardamar. Personlig synes jeg Guardamar er koselig, men litt lite for min del. Du kan ta buss eller evt. taxi til Alicante for litt mer action og større utvalg i butikker osv. Stranden i Guardamar er fin da! Anonymkode: fcab4...c8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå