AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #21 Skrevet 3. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke du kjæreste herfra? Anonymkode: 17387...4c2 Det er vel det som kalles en spøk. Vet ikke om de har slike der du kommer fra Anonymkode: 4ea44...78d 4
perplexed Skrevet 3. august 2017 #22 Skrevet 3. august 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville du reagert om du datet en du likte veldig godt og så fant du ut at dere hadde kranglet mye på kg? Anonymkode: acd6e...56d Det orker jeg ikke å tenke på engang.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #23 Skrevet 3. august 2017 21 minutter siden, Superbruker5 skrev: Har hatt sex med en fra KG. Det er for øvrig helt fjernt å tro at man må være attraktiv for å ligge med noen fra KG. Så det er neppe noen som skryter på sex det for å fremstå som attraktive. Sikkert behagelig for KG-kvinner å tenke at de selv er trofeer som kun de attraktive mennene har sjans på. Helt fjernt er det ikke Anonymkode: b6d0f...0c3
Gjest Sonic Skrevet 3. august 2017 #24 Skrevet 3. august 2017 Ja, to menn. Har daglig kontakt med han ene
Anglofil Skrevet 3. august 2017 #25 Skrevet 3. august 2017 Tråden er ryddet for personangrep, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Gjest Overrasket Skrevet 3. august 2017 #26 Skrevet 3. august 2017 Har nok ikke møtte noen fra KG, men det er nok noen som er/har vært her som jeg gjerne hadde møtt.
Nmtt Skrevet 3. august 2017 #28 Skrevet 3. august 2017 Har fått noen PM fra noen få som ville prate. Orker ikke sånt. Ikke derfor jeg er her.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #29 Skrevet 3. august 2017 Har hørt en rekke skrekkhistorier fra folk som har datet noen på KG. Anonymkode: 864b7...cce
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #30 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har hørt en rekke skrekkhistorier fra folk som har datet noen på KG. Anonymkode: 864b7...cce Få høre Anonymkode: f15f5...834 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #31 Skrevet 3. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det og vi skal flytte sammen om litt. Anonymkode: a6565...455 Er hun snill? 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det har jeg gjort vi skal gifte oss Anonymkode: 6064e...2e9 Hvor gammel er hun? Anonymkode: 0873e...a2b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #32 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: jeg hørte om noen som ble drept av en hu traff på KG huff. Ja, helt sykt. Tror man skal være veldig forsiktig med hvem man møter og hvordan man møtes på KG. Uten at man skal stigmatisere noen så er det en kjent sak at det er en del som finner frem til forumet nettopp fordi de sliter psykisk. Drap er selvsagt det ekstreme, men selv har jeg en venninne som datet en fyr som prøvde å kontrollere henne ved å true med selvmord. Fyren hadde gjort det mot flere kvinner også. En annen drev psyksisk terror mot kjæresten han fikk på KG. Han var kynisk og hun et lett offer for hun slet jo med diverse ting hun også. Anonymkode: 864b7...cce 3
WubWub Skrevet 3. august 2017 #33 Skrevet 3. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, helt sykt. Tror man skal være veldig forsiktig med hvem man møter og hvordan man møtes på KG. Uten at man skal stigmatisere noen så er det en kjent sak at det er en del som finner frem til forumet nettopp fordi de sliter psykisk. Drap er selvsagt det ekstreme, men selv har jeg en venninne som datet en fyr som prøvde å kontrollere henne ved å true med selvmord. Fyren hadde gjort det mot flere kvinner også. En annen drev psyksisk terror mot kjæresten han fikk på KG. Han var kynisk og hun et lett offer for hun slet jo med diverse ting hun også. Anonymkode: 864b7...cce Hadde jeg vært dame så hadde det vært null sjangs i havet for at jeg skulle treffe menn fra KG. Man vet aldri hva som rører seg bak skjermen til motparten. Det er mye rart på internet som man bør styre langt unna.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #34 Skrevet 3. august 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: Hadde jeg vært dame så hadde det vært null sjangs i havet for at jeg skulle treffe menn fra KG. Man vet aldri hva som rører seg bak skjermen til motparten. Det er mye rart på internet som man bør styre langt unna. Enig med deg. Bedre føre var. Anonymkode: 864b7...cce
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #35 Skrevet 3. august 2017 Hva om du avtaler å møte noen og uten at du vet det er det egentlig en bruker som misliker deg sterkt og når du kommer angriper personen deg Anonymkode: acd6e...56d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #36 Skrevet 3. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om du avtaler å møte noen og uten at du vet det er det egentlig en bruker som misliker deg sterkt og når du kommer angriper personen deg Anonymkode: acd6e...56d Forstår ikke. Hvordan kan man avtale å møte en bruker man misliker sterkt? Man vet vel hvilken bruker man avtaler å møte. Det man ikke vet er hvordan personen er i virkeligheten. Anonymkode: 864b7...cce
Simbyxor Skrevet 3. august 2017 #37 Skrevet 3. august 2017 Sikkert noen ålreite folk her, som forsvinner i mengden. 2
Gjest Sonic Skrevet 3. august 2017 #38 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, Simbyxor skrev: Sikkert noen ålreite folk her, som forsvinner i mengden. Mange ålreite folk her! Kvinner og menn
Simbyxor Skrevet 3. august 2017 #39 Skrevet 3. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke. Hvordan kan man avtale å møte en bruker man misliker sterkt? Man vet vel hvilken bruker man avtaler å møte. Det man ikke vet er hvordan personen er i virkeligheten. Anonymkode: 864b7...cce Tror hn snakker om noen som utgir seg for å like deg, men som hater deg.
Simbyxor Skrevet 3. august 2017 #40 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, Sonic skrev: Mange ålreite folk her! Kvinner og menn Ja, sikkert men dessverre også mange drittsekker av begge kjønn.
Fremhevede innlegg