Gå til innhold

Jobbe frivillig hjemmefra? Chat osv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å drive med frivillig arbeid, men jeg jobber 100% i turnus, samt har en hund å ta meg av. Derfor EE det ikke alle arbeid som er så lett å gjennomføre, feks ettermiddagsjobbing, møte opp ulike steder til ulike tider ++. 

Jeg kunne derfor tenkt meg å drive med noe som er mulig å gjøre hjemmefra. Jeg liker kontakt med andre mennesker og kunne gjerne tenkt meg å jobbe vis chat. Har dere noen ideer? Organisasjoner? 

Anonymkode: 90ff0...ba4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst å drive med frivillig arbeid, men jeg jobber 100% i turnus, samt har en hund å ta meg av. Derfor EE det ikke alle arbeid som er så lett å gjennomføre, feks ettermiddagsjobbing, møte opp ulike steder til ulike tider ++. 

Jeg kunne derfor tenkt meg å drive med noe som er mulig å gjøre hjemmefra. Jeg liker kontakt med andre mennesker og kunne gjerne tenkt meg å jobbe vis chat. Har dere noen ideer? Organisasjoner? 

Anonymkode: 90ff0...ba4

Sjekk om hvilke av disse som har chattjenester, og ta kontakt og forhør deg om muligheter for å jobbe frivillig for dem http://www.frivillighetnorge.no/no/om_oss/vare_medlemmer/interesseorganisasjoner/

 

Anonymkode: 39820...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Frivillig Norge har også en tjeneste der de svarer på chat http://www.frivillighetnorge.no/no/om_oss/nyheter/En+omvendt+innsamlingsaksjon.b7C_wtHQYc.ips

 

Anonymkode: 39820...757

"Nye frivillige?

I mai og juni øker vi markedsføringen av Frivillig.no ut mot nye frivillige. Husk å legg ut oppdrag og svar raskt når dere får inn meldinger fra nye frivillige.

Trenger du hjelp for å bruke Frivillig.no? Nå har vi innstallert en ny chat på Frivillig.no. Frivillig.no svarer så mye de kan LIVE, og om du ikke får svar kan du legge igjen din epostadresse og så svarer de så fort de er på plass igjen.

" Se linken over

Anonymkode: 39820...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...