Gå til innhold

MVN90 sin vei tilbake til normalen..


MVN90

Anbefalte innlegg

I dag ble det en runde på mølla.

Først 20 min oppvarming, rask gange og rolig jogging.

3,4,3,4,3 min intervaller, 6% stigning på mølla og 10-11 km/t i hastighet.

Utrolig deilig økt, fikk svettet godt 😂💦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går ble det intervaller på mølla 😊

Rolig oppvarming i 15 min

3 min 14km/t x 1

3 min 12 km/t x 2

8 min 10 km/t x 3

1 min pause i mellom dragene hvor jeg hoppet av og stå på siden av båndet.

Alle 3 min dragene skulle vært 14 km/t men måtte se meg slått dessverre 😔

I dag ble det ny pers på mila! Psykisk tyngre enn fysisk.. Jeg synes det verste partiet er fra 5-8 km, må grave dypt etter motivasjon da. Men jeg klarte det! Utrolig deilig etterpå 😀

IMG_1511642352612.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det kun en verdig rolig morgentur i duskregn sammen med hunden :link:

6 km i pulssone 2-3, 100 knebøy og 30 pushups på knærne,  nødvendig med noen sånne økter også!

I dag viste vekta 62,7 kg, det går riktig vei! Målet er 60 kg til jul, det går nok kanskje ikke men hvem vet?

Jeg skal gi jernet iallefall :dany:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt to dager treningsfri, så det var på tide å komme seg på mølla igjen!

Først løp jeg 7 km i rolig tempo, så løp jeg en intervall.

14,5 km/t i 4 min

9 km/t i 2 min 

14,5 km/t i 4 min 

9 km/t i 2 min 

15 km/t 45/15 x 8

Skikkelig svett og mo i knærne 💦 💪 

Screenshot_20171129-201549.png

Snapchat-19889458.jpg

Endret av MVN90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sto jeg opp kl 05.15 og jogget en 5,7 km tur med hunden før jeg vekket lillemor og reiste på jobb. Det var litt tungt å komme seg ut, men når jeg først var ute i et mørkt og musestille vinterlandskap var det helt nydelig! Jeg er et A menneske, og noe av det beste jeg vet om er å være ute i naturen mens "resten av verdens sover" 😊 Denne delen av meg mistet jeg det siste året pga litt for mange tunge tak og mangel på overskudd. Nå er jeg på vei tilbake til å bli en morgenfugl :nordvesta:

I dag tok jeg ungen på armen og hunden i bånd og leverte i barnehagen kl 07.30. Så løp jeg på direkten ut i skogen. 1 time og 10 km senere la jeg meg lykkelig på sofaen :fnise: Resten av dagen gikk med på å rydde i kjeller og utebod før jeg gikk å hentet lillemor i barnehagen. Kort dag i barnehagen i dag, i morgen blir det pepperkakebaking 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke skrevet på ei uke, men har løpt litt fordet 😉

Søndag løp jeg intervaller fra treningsfrue 

2% stigning, og 2 min aktiv pause mellom rundene. Altså 4 intervaller, pause, 4 intervaller, pause osv 

4 x (45/15) 15km/t

4 x (45/15) 14km/t

4 x (45/15) 15km/t

4 x (45/15) 14km/t

Onsdag løp jeg ute med hunden 6,7 km på 40 minutter 😊 

Torsdag løp jeg også ute, 13,5 km på 1,5 time.

I dag planlegger jeg intervaller igjen 💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige uke ble en veldig dårlig treningsuke for min del... Kun to økter..

Men denne uken SKAL bli bedre! 

Løpt en økt med 2% stigning og litt ulike tempo nå i kveld. Ble bare 5,3 km, men det er mye bedre enn ingenting 😊 

I morgen har jeg fri etter arbeidshelg, så da er planen å få til en solid tur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det en lengre tur ute!

Det var kaldt, og jeg hadde ingen følelse i låra, rumpa og haka når jeg kom hjem igjen 😂 men jammen var det godt å komme seg ut!

Screenshot_20171212-202434.png

Screenshot_20171212-202447.png

Endret av MVN90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå har jeg ikke skrevet på lenge.. Jeg har trent litt nå og da, men mye mindre enn tidligere. Motivasjonen har vært elendig, og jeg har rett og slett ikke kommet igang igjen. 

Jeg skal begynne med detox og fit på 30 dager i midten av januar. Det gleder jeg meg til! 💪

I kveld ble det intervaller på mølla 💦

4x4 min

5% stigning 

2 min aktiv pause 

9-10km/t 

Godt å ha gjennomført 💪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Ser du har vært kjempeflink med treningen, og for noen lange økter på deg:hoppendeglad:

Tror at de aller fleste har små perioder der en trener litt mindre. Kroppen har også godt av pause av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Silje 😊

På onsdag ble det 7 km gåtur med hunden etter en lang og stillesittende dag på kurs.. Torsdag ble det treningsfri og i går gikk jeg på skøyter, badet med datter og mann på badeland før jeg gjennomførte en intervalløkt på mølla.

I dag er planen 10 km joggetur med hunden, men jeg har ikke stått opp og sjekket været enda 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble joggeturen byttet ut med 4 km skogstur og lillemor i bæremeis 😊

I dag derimot ble det joggetur, i -5 grader og motvind. Skulle gjerne hatt litt bedre tid, men sier meg fornøyd! 

Screenshot_20180114-113412.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tirsdag ble det gåtur med ei venninne, men i går ble det intervalløkt igjen!

Oppvarming 10 min

4x45/15 på 2% stigning og 12km/t

1 min pause

4x45/15 på 2% stigning og 14km/t

1 min pause

4x45/15 på 2% stigning og 15km/t

1 min pause

4x45/15 på 2% stigning og 16km/t

Fikk svettet litt for å si det sånn.

Jeg er på dag 2 av en detox. Detoxen går ut på å drikke mye vann, smoothier og supper laget av sunne ferske råvarer, frukt, grønnsaker, salat og 100g rent og magert kjøtt/kylling/fisk. Skal gjøre dette i 5 dager før jeg går over til en sunn diett med rene produkter og varierte oppskrifter i 30 dager. Vekt og mål er skrevet ned i går, blir spennende å se om det har noe effekt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med! Du er utrolig flink! :duskedame: Jeg skulle ønske jeg likte å jogge, men jeg vil heller til tannlegen enn å jogge, liksom, så da får jeg finne andre måter å holde meg i form. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig 😊

Her ble treningsuken ødelagt pga skikkelig oppkastsjau hos hele familien :frkk:

Så da gikk det dårlig med detoxen også, selv om kroppen min forsåvidt har kvittet seg med mye det siste døgnet

Håper vi er ferdig med sykdom en stund framover, og at neste uke blir bedre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glemt å være på KG en stund, så nå sjekker jeg innom alle treningsdagbøkene jeg følger med i før jeg oppdaterer min egen. Høres skikkelig kjipt ut med sykdom, særlig når det går utover mange i familien! 

De joggeøktene dine er skikkelig inspirerende, og kul app som kommer med så mye oppmuntring! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ, oppkast. :haar: Det må være noe av det verste altså... Håper dere er friske nå! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Etter en alt for langt pause kom jeg endelig igang litt igjen 😊 

Først 8 km på ski med hunden i huset, også 5,5 km på mølla.

Godt å svette litt 💦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden forrige innlegg, blitt litt gåturer i snøen og en tur på snowboard.

I dag ble det litt intervaller på mølla 😊 

3x6 min med 2 min aktiv pause. Planen var å løpe 6x6 min, men ungen våknet og da er det bare å trå til 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...