Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et flott stykke kvinnfølk det der :alice:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet
9 minutter siden, Hurepoix skrev:

Ved å ha bilde av henne i helfigur både på forsida og på dobbeltside i kjeledress hun ikke fikk igjen pga. fedme. Er ikke nødvendigvis alle som vil se dette som mobbing / negativt (kan også ses på som hyllest av den runde, stødige og trygge landsmoderen), men at det er et bevisst valg fra VG er det ingen tvil om. Og mange vil tenke "wow, hun er stor, som ikke en gang får igjen en sikkert XXL-kjeledress."

Jeg tror du ser spøkelser på høylys dag. Jeg tenkte ikke i disse baner i det hele tatt, derimot tenkte jeg "for en tøff dame!".

Skal man ikke avbilde personer med overvekt i helfigur lenger? Dette er merkelig logikk som jeg faktisk ikke har hørt tidligere.

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Elseby13 skrev:

Jeg tror du ser spøkelser på høylys dag. Jeg tenkte ikke i disse baner i det hele tatt, derimot tenkte jeg "for en tøff dame!".

Skal man ikke avbilde personer med overvekt i helfigur lenger? Dette er merkelig logikk som jeg faktisk ikke har hørt tidligere.

Hvorfor bruke dobbelt opp av et bilde hvor det er tydelig at kjeledressen er for liten for henne? Enig i at Erna ikke har noe å skamme seg over, at det er flott med alle typer kropper osv., men her kan man si at statsministeren ikke er ordentlig påkledd. VG er noen store hyklere som ALDRI ville trykket bilder av Hadia, Støre eller Stoltenberg i samme situasjon. Men det er fritt fram å framstille Erna som en karikatur av Max Mekker for den delen av Norges befolkning som er så sjåvinistiske at de kjøper VG. Vi som ikke kjøper VG har jo vett til å tenke "du er tøff, Erna, stå på og vis de svina!" / "hun er nå flott uansett!" / "ikke mobb landsmoderen min!". Hun blir kanskje mer populær blant kjernevelgerne sine, men hun får garantert ingen nye velgere av dette oppslaget.

Endret av Hurepoix
AnonymBruker
Skrevet

Når ingen andre enn document.no ser bilder av Erna og tenker, "uj, så tjukk hun er!", så sier det litt om hvem som oppfatter hva om Erna. Jeg har, i løpet av Ernas stortingsstyre, ikke sett en eneste person henvise til hennes vekt. Jeg husker noen skrev her på KG, når hun gikk opp trappen at, "hun puster og peser skikkelig ja", noe jeg rett og slett ikke fant morsomt. Nei, du ser til feil side av den politiske skala om du skal se etter folk som reagerer på andres kropp og form. De eneste som gjør det har avslørt seg med innlegget du viste til.

Anonymkode: f1edd...ec6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Document.no har ikke noe til overs for, men her har de et poeng. Når vi sammenligner bildene av Erna og Hadia så må jeg innrømme at det blir noe merkelig.

Anonymkode: f1e24...147

Gjest YourMan
Skrevet

Når VG først publiserer dette bildet av Erna:

1-1989109-10-1501615967657.jpg

Og kort tid etterpå publiserer slike bilder av Tajik:

725bbb8f0fa1a0b5986f3d81de6c1d27.jpg?t%5

så er det faktisk ikke rart folk lurer på hva som ligger bak. Tajik, en meget veldreid dame, poserer i sexy trange klær på et fallossymbol. Erna er tatt bilde fra en særdeles lite flatterende posisjon, med vidvinkelobjektiv som øker effekten av å være stor, med en kjeledress som er alt for liten slik at hun ikke får igjen glidelåsen....

Det er svært vanskelig å tro at dette er tilfleldig valgte bilder av VG.

Skrevet

Hallo, det er VG som igjen er ute med sin skrivekunst: "Nå må jeg tenke litt, sier Tajik, og stirrer tenkende på Trollpikken".

VG (Gutta på skauen) fornekter seg ikke. Hun er med på fotoshootet selvsagt, men det er VG som gjør dette så platt som mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Her fokuserer vi på politikken skjønner jeg, ja.

Anonymkode: f1edd...ec6

AnonymBruker
Skrevet
På 2.8.2017 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager er poenget med å posere på pikken? Må innrømme at jeg ikke skjønner symbolikken Hadia Tajik prøver seg på her....

:klo:

w=652;h=435;351893.jpg

MZtZCK6.jpg

Anonymkode: f1e24...147

Kan det være at etter skilsmissen så har savnet etter pikk og sex vært stor for Hadia? Eller at hun rett og slett liker menn med grovt utstyr?

Anonymkode: a785c...5cc

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lyst til å se fiskeriminister Per Sandberg spise rekesmørbrød. Samt si til VG: Ja, det lukter litt reker fra hendene mine, men det viser bare at jeg har gjort jobben min! "Jeg tror ikke velgerne vil bli tilfredstilt av AP". 

Anonymkode: 7ed3d...6cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...