Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #1 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg er ute etter en sommerjobb, og lurer på om jeg kan søke allerede nå? Det varierer sikkert, men ca når er det vanlig at bedriftene begynner å se seg om etter ferievikarer? Jeg kommer til å oppsøke noen bedrifter i mitt lokalmiljø jeg kunne tenke meg å jobbe i. Er det vanskelig å få sommerjobb f.eks i dagligvare dersom man ikke har erfaring fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #2 Del Skrevet 11. januar 2005 sikkert lurt å begynne å høre nå. kanskje du greier å lure deg til noen vakter før sommeren. f.eks i påska om du har mulighet. jeg skal forresten sende min søknad neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 11. januar 2005 #3 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg syns det er veldig fint å begynne tidlig med å oppsøke bedrifter. Vet at mange studenter starter veldig tidlig på våren med å søke sommerjobb. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå