Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

20620796_10155116738138579_2345753131894377539_n.jpg.5301f60811476bb978a5bc1873addcf8.jpg

cwl.gif

Anonymkode: cef82...59d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo ikke hver enkelt politimann som bestemmer dette, dette er statlig, som de fleste bestemmelser i offentlige jobber. Såklart burde politiet osv stoppe nazister, ekstrimister og andre som prater negative ting høyt og fremmer dårlig menneskesyn. 

Anonymkode: f8934...243

Skrevet

Det har blitt sagt at fremtidens fascister vil bli kalt antifascister, og når vi ser hvor ivrige en del er etter å begrense andres ytringer skal en ikke se bort ifra at dette var en ganske presis antagelse. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, herzeleid skrev:

Det har blitt sagt at fremtidens fascister vil bli kalt antifascister, og når vi ser hvor ivrige en del er etter å begrense andres ytringer skal en ikke se bort ifra at dette var en ganske presis antagelse. 

Ja men da synes jeg du skal gå først i toget, neste gang nazistene har tog. Så kan du vise hvor ivrig du er for å støtte folk som kommer langtreisende fra fremmed land, med voldsdommer og våpen, sin rett til å demonstrere og marsjere i vårt land!

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men da synes jeg du skal gå først i toget, neste gang nazistene har tog. Så kan du vise hvor ivrig du er for å støtte folk som kommer langtreisende fra fremmed land, med voldsdommer og våpen, sin rett til å demonstrere og marsjere i vårt land!

Jeg tror de fleste ser forskjellen på å forsvare noens rett til å ytre seg og det å støtte ytringen. Om du ikke gjør det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pussig hvor ivrige enkelte her har blitt til å forsvare voldelige utlendinger som kommer hit og ikke retter seg etter norsk kultur og atpåtil prøver å endre Norges politiske retning.

Anonymkode: ec0d7...9c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

QNow3Xm.jpg

Anonymkode: 52680...fe1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

QNow3Xm.jpg

Artig at du nevner det: I 1940 tillot vi faktisk også nazister å ytre seg. Det øverste bildet stammer ikke fra en politisk demonstrasjon, men fra en invasjonsflåte fra et fremmed land. Du lærer så lenge du lever ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Idiotisk karikatur. Politiet gjorde absolutt ikke noe galt.

Anonymkode: 0fc96...3aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS - om politiet skulle stanset den lovlige demonstrasjonen. Hvem er den neste gruppen som skulle blitt nektet? Og den neste etter det?

Er det bare partier med et budskap vi er enige i som skal få demonstrere?

Anonymkode: 25318...a15

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

QNow3Xm.jpg

Interessant bilde. Støtter du krigshandlinger for å hindre at enkelte brune elementer ikke skal få ytre seg?

Du har litt til felles med en aktuell mann som styrte Tyskland på 30-tallet. 

Anonymkode: 25318...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...