AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 Nå er det jo ikke hver enkelt politimann som bestemmer dette, dette er statlig, som de fleste bestemmelser i offentlige jobber. Såklart burde politiet osv stoppe nazister, ekstrimister og andre som prater negative ting høyt og fremmer dårlig menneskesyn. Anonymkode: f8934...243
herzeleid Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 Det har blitt sagt at fremtidens fascister vil bli kalt antifascister, og når vi ser hvor ivrige en del er etter å begrense andres ytringer skal en ikke se bort ifra at dette var en ganske presis antagelse. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 55 minutter siden, herzeleid skrev: Det har blitt sagt at fremtidens fascister vil bli kalt antifascister, og når vi ser hvor ivrige en del er etter å begrense andres ytringer skal en ikke se bort ifra at dette var en ganske presis antagelse. Ja men da synes jeg du skal gå først i toget, neste gang nazistene har tog. Så kan du vise hvor ivrig du er for å støtte folk som kommer langtreisende fra fremmed land, med voldsdommer og våpen, sin rett til å demonstrere og marsjere i vårt land! Anonymkode: cef82...59d 4
herzeleid Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men da synes jeg du skal gå først i toget, neste gang nazistene har tog. Så kan du vise hvor ivrig du er for å støtte folk som kommer langtreisende fra fremmed land, med voldsdommer og våpen, sin rett til å demonstrere og marsjere i vårt land! Anonymkode: cef82...59d Jeg tror de fleste ser forskjellen på å forsvare noens rett til å ytre seg og det å støtte ytringen. Om du ikke gjør det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #6 Skrevet 2. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men da synes jeg du skal gå først i toget, neste gang nazistene har tog. Så kan du vise hvor ivrig du er for å støtte folk som kommer langtreisende fra fremmed land, med voldsdommer og våpen, sin rett til å demonstrere og marsjere i vårt land! Anonymkode: cef82...59d Pussig hvor ivrige enkelte her har blitt til å forsvare voldelige utlendinger som kommer hit og ikke retter seg etter norsk kultur og atpåtil prøver å endre Norges politiske retning. Anonymkode: ec0d7...9c3 1
herzeleid Skrevet 2. august 2017 #8 Skrevet 2. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 52680...fe1 Artig at du nevner det: I 1940 tillot vi faktisk også nazister å ytre seg. Det øverste bildet stammer ikke fra en politisk demonstrasjon, men fra en invasjonsflåte fra et fremmed land. Du lærer så lenge du lever 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #9 Skrevet 2. august 2017 Idiotisk karikatur. Politiet gjorde absolutt ikke noe galt. Anonymkode: 0fc96...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #10 Skrevet 3. august 2017 TS - om politiet skulle stanset den lovlige demonstrasjonen. Hvem er den neste gruppen som skulle blitt nektet? Og den neste etter det? Er det bare partier med et budskap vi er enige i som skal få demonstrere? Anonymkode: 25318...a15
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #11 Skrevet 3. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 52680...fe1 Interessant bilde. Støtter du krigshandlinger for å hindre at enkelte brune elementer ikke skal få ytre seg? Du har litt til felles med en aktuell mann som styrte Tyskland på 30-tallet. Anonymkode: 25318...a15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå