Gå til innhold

Leie av hytte


Sievi

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har leid en hytte privat. I dag så våknet jeg av at det var noen som gikk på terrassen her. Dette var visst moren og faren til hun som eier hytta. Jeg har en hund som hadde sneket seg opp i sofaen (hadde stengt av med stoler så det var ikke med vilje at han var i sofaen). Fikk en telefon fra hytteeier at foreldrene hennes hadde vært utenfor her og sett inn vinduene og sett hunden min i sofaen og hun var veldig bekymret for at jeg hadde en villstyring av en hund som det hørtes ut som at skulle ødelegge hele hytta hennes, hunden min er veldig snill så det er jeg ikke bekymret over. Men det jeg reagerer veldig på er at foreldrene hennes har sneket seg rundt hytta her, er ikke veldig trivelig synes jeg, det kunne foregått andre ting enn en hund i sofaen her som jeg ikke hadde vært så veldig interessert i at dem skulle sett😋 synes det skal være unødvendig at man skal være redd for at noen skal kikke inn vinduene i hytta når jeg har leid den. Hva mener dere? Er dere enige?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Helt unødvendig å snike seg rundt når du leier hytta. 

Anonymkode: 0017d...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creepy folk. Nei det kan ikke være lov å snike rundt sånn. Prøv å finne lovverk for slik. 

Anonymkode: ebaf0...3f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...