KalloRilla Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 Er det noen av dere her inne som skal igjennom, eller har vært i gjennom en slik operasjon og lyst å dele noen erfaringer rundt det? Jeg er en god venn som skal igjennom dette i løpet av året, mest sannsynlig i september 2005 og jeg er blitt spurt om å følge han igjennom prossesen. Det er da snakk om selve operasjonen og tiden i etterkant. Jeg ønsker å få så mye informasjon som mulig om emnet fra personer som har kjent dette på kroppen. Det er noe annet å lese det da, enn utfra "fagstoff".
Nana Skrevet 11. januar 2005 #2 Skrevet 11. januar 2005 Her finner du mye informasjon: http://slankeoperasjon.board.dk3.com/2/ www.viktop.se Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Kommer ikke inn på denne linken over. Noen som har andre linker å dele ang. spørsmålet? Jeg lurer også på hvordan det har gått med denne vennen som skulle ha operasjon for ganske lenge siden..... Håper på svar her.
Cujo Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Det vil du dessverre ikke få svar på gjest, da KalloRilla dessverre ikke lenger er blandt oss..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå