Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok to nye hull i mitt venstre øre igår. Et nede på flippen og et litt lengre oppe(hvor huden er hardere). Tok begge med pistol. Det gjorde ikke noe særlig vondt å ta dem, og i etterkant har smerten i det nederste gått helt over, mens det oppe er så utrolig vondt. Hele øvre delen av øret er skikkelig ømt og sårt, og kan ikke være ani det uten at det blir ekstremt vondt. Det er en slange sviende, dunkende, kløende smerte. Idag var det først litt bedre, men nå utover dagen begynner jeg å merke at smertene kommer med mellomrom. Plutselig begynner det å svi/dunke skikkelig, så går det litt over, så etter en stund kommer det igjen. Har desinfisert ørene to ganger daglig som jeg ble bedt om å gjøre. Ser ikke noe særlig betent ut utenom at det er rødt og veldig sårt. 

Er dette normalt? Evt hvor lang tid før det går over?

Anonymkode: 7dfe4...816

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dette lett kan skje når man tar med pistol. Mindre vanlig når det blir tatt med piercing nåler. Prøv bacimysin flere ganger om dagen. Blir det ikke bedre så går du til legen. Hvilken type øredobb har du? Mulig du er allergisk mot metallet som ble brukt. Piercere anbefaler å bruke titan eller kirurgisk stål til såret er grodd.

Anonymkode: 9eed2...049

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er helt vanlig de første dagene. 

Les dette:

http://m.mesmerizepiercing.blogg.no/1345545743_21082012.html

Gå til en piercer om du frykter infeksjon. Bor du i Oslo? Anbefaler Pinpoint eller Blekk. Ikke gå til legen først, han/hun vil mest sannsynlig anbefale å ta ut øredobben, infeksjonen kan da bli verre og evt bli kapslet inn i øret. 

Lykke til:)

Endret av kjøttkaker
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...