AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Jeg er 15 år og sliter med utrolig sterke mensensmerter, og har flere ganger hatt så sterke at jeg har kastet opp og måtte droppe skolen de dagene det er verst. Og så lurer jeg på: siden dere er en del eldre enn meg, blir det bedre eller verre etter puberteten? Anonymkode: f4277...081
Gjest Ingenting2 Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 For meg ble det ikke bedre før p-pillen. Jeg begynte med den fordi jeg hadde sterke smerter. Nå har jeg sluttet med det, etter mange år, og har ikke slike voldsomme smerter lenger. Så for meg avtok det, men det er også mange år siden jeg var i puberteten
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 3 minutter siden, canacas skrev: For meg ble det ikke bedre før p-pillen. Jeg begynte med den fordi jeg hadde sterke smerter. Nå har jeg sluttet med det, etter mange år, og har ikke slike voldsomme smerter lenger. Så for meg avtok det, men det er også mange år siden jeg var i puberteten Jeg har lyst til å begynne på p-piller, men legen anbefaler det ikke fordi vi har hatt en del blodpropp i familien. Anonymkode: f4277...081
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Uvanlig sterke menssmerter kan også være et symptom på Endometriose. Anonymkode: 1cb2d...03c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå