Gå til innhold

Kan man ikke logge ut av Messenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har Messenger på mobilen, og jeg har Messenger via Facebook på pc'en.

Jeg ønsker å logge ut, altså ikke stå som innlogget og tilgjengelig, fra Messenger på mobilen.Men jeg finner ikke ut hvordan man logger seg helt av Messenger?

I natt fikk jeg en Messenger melding fra en som jeg ikke ønsker å få melding fra, antageligvis fordi han trodde jeg var pålogget og aktiv. Klokka var to og jeg lå i senga, og ble vekket av et høyt pling da denne Messengermeldingen kom inn.

Han som sendte den, så vel at jeg sto som pålogget da? Det vil jeg ikke stå som. Jeg vil logge av! Hvordan gjør man det?

 

Anonymkode: 61b40...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slå av eller sett mobilen på lydløs. Er det noen du ikke vil ha kontakt med så blikkere du de. Bruker du tlf som vekkeklokke er ikke alarmen fra den avslått

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Facebook har gjort det vanskelig å logge av messenger inne på selve appen. Men det finnes en måte å logge helt av messenger på.

Gå til Facebook appen på telefonen. Deretter:

Innstillinger —> sikkerhet og innlogging —> hvor du er innlogget, «se alle» står det i hjørnet —> logg ut alle økter. (Eller kun messenger ved å trykke på de tre prikkene ved siden av der det står messenger)

Sånn, da er du avlogget. 

Jeg fant ut av dette selv i dag. Facebook informerer ikke om dette i hjelpesenteret. Deres svar ser du på screenshotten jeg tok.

Men som du har lært i dag, stemmer ikke dette.

🕵️♀️🧐

547E3CE1-AFFD-4688-BF1F-57A0184F6A9B.png

Anonymkode: f5229...c89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Facebook har gjort det vanskelig å logge av messenger inne på selve appen. Men det finnes en måte å logge helt av messenger på.

Gå til Facebook appen på telefonen. Deretter:

Innstillinger —> sikkerhet og innlogging —> hvor du er innlogget, «se alle» står det i hjørnet —> logg ut alle økter. (Eller kun messenger ved å trykke på de tre prikkene ved siden av der det står messenger)

Sånn, da er du avlogget. 

Jeg fant ut av dette selv i dag. Facebook informerer ikke om dette i hjelpesenteret. Deres svar ser du på screenshotten jeg tok.

Men som du har lært i dag, stemmer ikke dette.

🕵️♀️🧐

547E3CE1-AFFD-4688-BF1F-57A0184F6A9B.png

Anonymkode: f5229...c89

Dette innlegget er fra 2017...

Anonymkode: 45d07...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette innlegget er fra 2017...

Anonymkode: 45d07...d71

Hva så?? Jeg lette på Internett for å finne ut av hvordan man logger ut av messenger, og  denne tråden var den første som dukket opp. Det stod ikke noe svar, men jeg fant ut av det og skrev metoden her. Det er mest sannsynlig andre som lurer på det samme , da finner de svaret her. 

Anonymkode: f5229...c89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Dette temaet er like aktuelt i dag. Har selv lurt på hvordan jeg logger meg helt ut av messenger. Har opplevd det som irriterenee at jeg ikke finner noen «avloggingsknapp» på selve appen.  Prøvde det du skrev og det funket! Tusen takk for deling! 👌😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Celestite skrev:

Supert! Dette temaet er like aktuelt i dag. Har selv lurt på hvordan jeg logger meg helt ut av messenger. Har opplevd det som irriterenee at jeg ikke finner noen «avloggingsknapp» på selve appen.  Prøvde det du skrev og det funket! Tusen takk for deling! 👌😄

Så flott — bare hyggelig. Jeg vet det er mange som lurer på nettopp dette. Greit at det finnes et svar tilgjengelig. Denne tråden dukket som sagt opp som en av de første linkene på Google da jeg søkte. Jeg vet jeg selv hadde blitt takknemlig om jeg trykker på linken, og det faktisk står et reelt svar på det jeg lurer på. 😊

Anonymkode: f5229...c89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så flott — bare hyggelig. Jeg vet det er mange som lurer på nettopp dette. Greit at det finnes et svar tilgjengelig. Denne tråden dukket som sagt opp som en av de første linkene på Google da jeg søkte. Jeg vet jeg selv hadde blitt takknemlig om jeg trykker på linken, og det faktisk står et reelt svar på det jeg lurer på. 😊

Anonymkode: f5229...c89

Enig! 🙏👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...