Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om noen badebyer utenfor Dubrovnik som dere kan anbefale meg? Byen må være stor nok til at det er mulig å shoppe litt, ikke klær, mer keramikk, oljer osv, og at den har et innbygger tall på ca 14000 og oppover. Fint om en også kan ta bussen til Dubrovnik uten at det tar timesvis.

Anonymkode: e16f8...11a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet
På 02/08/2017 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om noen badebyer utenfor Dubrovnik som dere kan anbefale meg? Byen må være stor nok til at det er mulig å shoppe litt, ikke klær, mer keramikk, oljer osv, og at den har et innbygger tall på ca 14000 og oppover. Fint om en også kan ta bussen til Dubrovnik uten at det tar timesvis.

Makarska er kjempe fint! nesten 14000 innbyggere. Mange fine spise plasser langs vannet og en herlig bakeri som er åpent 24/7 med masse godt. familiedrevet :) 

Går også mange båter ut till øya Bol som er helt fantastisk. gogo!

Anonymkode: 04a69...338

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte også å anbefale Makarska!

Anonymkode: d04a8...b76

Skrevet

Dubrovnik er den jævligste plassen jeg vet om. Anbefaler å dra langt langt unna.

Var kos å bade der da og de hadde øl.

Men maten sugde, stedet var skittent og fult av søppel og det beste der var is med smak av mentholsigaretter.

Skrevet

Anbefaler heller ikke Dubrovnik. Velg heller Split, Hvar, Trogir  eller Makarska. 

Tur til Bol er ok for en dag, men dødskjedelig for mer enn 2 dager. 

Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Dubrovnik var helt topp etter min menig, men vi var ikke der for shoppingen sin dl for å si det slik. Eneste man kan si er at det blir svært varmt der om sommeren. Anbefaler å reise litt rundt. Vi var blant annet i Medjugorje og Mostar. Mange som reiser over til Bosnia for shopping da det er mye billigere. 

Lopud, Korcula, Cavtat er fine plasser ikke langt fra Dubrovnik. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på Hvar i sommer og det var utrolig fint!

Anonymkode: 7d593...07f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...