Gå til innhold

Har selvhøytidelige mennesker mer angst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et veldig høytidelig vesen :( jeg prøver å kjempe i ot, men det virker altid lott gresk å gjøre det motsatte av det du gjør. Jeg har liksom ikke den sprudlende og glade energien, og konsekvensene blir deretter i arb.livet, vennekretsen og ja...generelt i det sosiale. I tillegg har man en plass, man får et stempel det er vanskelig p komme ut av fordi andre møter deg med stempelet du har. Den som er kjent som den sprudlende blir møtt deretter, stille og tilbaketrukkne blir møtt deretter. Er jeg plutselig sprudlende en dag vil folk spørre hva som skjer med meg, det samme ville skjedd om en sprudlende plutselig var deppa.

Anonymkode: 7f205...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mer angst, eller mer rigid syn på ting og hvordan de mener ting skal være, tvangspreget oppførsel

Men er du sikker på at du vet hva det ordet betyr, for det er ikke akkurat selvhøytidlighet du beskriver her, det er hyppige forandringer i oppførsel. Å være selvhøytidelig betyr at du ikke kan ta en spøk om deg selv, at du gjerne blir lett fornærmet, at du har for høye tanker om deg selv, kanskje noe arrogant

Anonymkode: a48a9...dbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...