Gå til innhold

Flaue Youtubere

B.S

Anbefalte innlegg

Gjest orfeus
6 minutter siden, Carina Maria skrev:

Karimarita sin youtue profil er flaut å se på med alt for lange videoer på dårlig engelsk. 

Auda .... 

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, forglemmegeii skrev:

Pleide å følge shaytards i mange år, før jeg sluttet for noen år siden. Hva har skjedd? Kan du gi litt info om hva skandalen var? 🤔

Nå har jeg ikke  fulgt særlig godt med på alle detaljene, men han faren skal ha vært utro mot kona med en sånn adult camgirl. Meldingene han sendte camgirlen ble offentliggjort av henne tror jeg og han Shay fremstår ikke akkurat som den uskyldige familiefaren han utgir seg for å være....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, tratri skrev:

Nå har jeg ikke  fulgt særlig godt med på alle detaljene, men han faren skal ha vært utro mot kona med en sånn adult camgirl. Meldingene han sendte camgirlen ble offentliggjort av henne tror jeg og han Shay fremstår ikke akkurat som den uskyldige familiefaren han utgir seg for å være....

Huff da!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å se på Minks4All og Jerushacouture sine youtubekanaler. De har inspirert meg mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Jeg har sett litt på to tvillinger sin youtube kanal og hun ene heter linnhøyås og søsteren kaller seg hegehøyåsolsen. Jeg synes dem er flinke og det står stor respekt for at dem holder på med youtube. Desvere er det noen som er stygge mot dem og slenger dritt i komentar feltene til dem :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

H3h3productions (forskjellig), Safiya Nygaard (litt forskjellig), Jamie and Nikki (hverdagsvlog), Chloe Morello (sminke), EMAN (sminke), Byron Talbott (matlagning) og Tina Woods (forskjellig).

Noen av disse er småkleine, men er god underholdning og dessuten har mange av de mye å lære bort. Jeg unngår egentlig norske youtubers, men er mange av de som er herlige også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, fjær skrev:

Grave3yardgirl er en herlig tuber..

Ja hun er bare helt herlig 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker Shane Dawson sine videoer iallfall, han får meg alltid til å le. Sikkert noen som mener han er "klein" også da, ikke vet jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jacklost skrev:

Amy Slaton er også en favoritt her i gården

Not my cup of tea :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.8.2017 den 13.53, tratri skrev:

Shit, det har ikke jeg heller fått med meg! De som virket som den superperfekte familien! :hakeslepp: Og Katilette virker som den perfekte mor og kone, hvem vil vel ofre å miste henne?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tibbie skrev:

Shit, det har ikke jeg heller fått med meg! De som virket som den superperfekte familien! :hakeslepp: Og Katilette virker som den perfekte mor og kone, hvem vil vel ofre å miste henne?

Leste meldingene som var skrevet mellom shay og cam-jenten, det var drøye ting! 😳 Synes også veldig synd på katilette. Skjønner ikke hvorfor noen har behov for å prøve å ødelegge for hele familien offentlig. Kunne heller sendt meldingene privat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2017 den 17.59, Tibbie skrev:

Mye som skjuler seg bak fasaden, hos de fleste. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
På 2.8.2017 den 19.49, K91 skrev:

Jeg elsker Shane Dawson sine videoer iallfall, han får meg alltid til å le. Sikkert noen som mener han er "klein" også da, ikke vet jeg.

SHANE❤️❤️ Eg synast eigentleg Cheeto og Uno er betre😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...