Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #21 Skrevet 11. januar 2005 Syns setningen i seg selv representerer noe som absolutt kan stå i en giftering. At det er sangen til fotballaget hans er jo bare en bonus
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. januar 2005 #22 Skrevet 11. januar 2005 Gjør akkurat det DERE har lyst til, enig at det er en fin setning men betyr ingenting om ikke begge vil ha det om du skjønner meg.
TeddyToria Skrevet 11. januar 2005 #23 Skrevet 11. januar 2005 Hehe... Jeg luftet forslaget ovenfor sambo her, bare for å se reaksjonen - og han flippa totalt ut! Han er en innbarka Man U - fan, og det falt ikke helt i god jord... Men jeg synes det fremdeles er en flott setning å gravere
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #24 Skrevet 11. januar 2005 Hehe... Jeg luftet forslaget ovenfor sambo her, bare for å se reaksjonen - og han flippa totalt ut! Han er en innbarka Man U - fan, og det falt ikke helt i god jord... Men jeg synes det fremdeles er en flott setning å gravere Min hadde også flippa ut! Han er nemlig Evertonfan og de er fra samme by som Liverpool!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. januar 2005 #25 Skrevet 11. januar 2005 Min hadde også flippa ut! Han er nemlig Evertonfan og de er fra samme by som Liverpool! Men ManU fansen hadde blit glad om det sto "Glory, Glory ... (navnet ditt)??? Sorry: Vet ikke hva Evertonfansen synger Alt jeg vet er at hjemme hos oss er "hatlag nr. 1" Man U, og Everton ligger et stykke oppe på lista de også. Kan dere skjønne hvordan man kan være såååå engasjert i noen som løper etter en fotball og er heldige om de lager et mål i løpet av 90min? Mistet litt tråden her nå Tror jeg har bestemt med for å gå for det, men vil la det synke en stund for å være 100% sikker. Har lyst til at det skal være en overraskelse til han.
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #26 Skrevet 11. januar 2005 Kan dere skjønne hvordan man kan være såååå engasjert i noen som løper etter en fotball og er heldige om de lager et mål i løpet av 90min? Mistet litt tråden her nå :klø: Nei, det skjønner ikke jeg heller og en annen ting som forundrer meg er hvor ALVORLIG det er. Min kjære blir seriøst deppa hvis Everton taper....er det mulig??
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. januar 2005 #28 Skrevet 11. januar 2005 Var visst ikke logget inn. Var meg som skrev forrige innlegg (men det forsto dere sikkert :-) )
TeddyToria Skrevet 11. januar 2005 #29 Skrevet 11. januar 2005 "Glory, glory...Victoria!"... Han likte den meget godt faktisk! Men det gjorde igrunnen ikke jeg...veldig artig altså, men "You´ll never walk alone" klinger bedre! Godt forslag uansett! :-) Hva disse fotballfrelse gutta våre egentlig tenker med noen gang, forblir vel et mysterium - men jeg skjønner ikke helt denne "løpe etter ballen og sparke"-greien jeg heller... *hihi*
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. januar 2005 #30 Skrevet 11. januar 2005 "Glory, glory...Victoria!"... Han likte den meget godt faktisk! ... Hva disse fotballfrelse gutta våre egentlig tenker med noen gang, forblir vel et mysterium - men jeg skjønner ikke helt denne "løpe etter ballen og sparke"-greien jeg heller... *hihi* De er ikke så lette å forstå bestandig de mannfolka, men tror de har større problemer med å forså oss
Olifant Skrevet 11. januar 2005 #31 Skrevet 11. januar 2005 Ironien lenge leve. Jeg er absolutt ikke fotballgal, men liker godt å se en kamp eller tre... Jeg har selvfølgelig funnet meg en mann som HATER fotball!
Snutus Skrevet 11. januar 2005 #32 Skrevet 11. januar 2005 :klø: Nei, det skjønner ikke jeg heller og en annen ting som forundrer meg er hvor ALVORLIG det er. Min kjære blir seriøst deppa hvis Everton taper....er det mulig?? Min kjære blir også deppa om Everton taper. Det er bare helt utrolig.
Suebird Skrevet 11. januar 2005 #33 Skrevet 11. januar 2005 Klart dere kan gå for det - viktigste er at det sier noe om dere og deres følelser for hverandre Vi kommer høyst sannsynlig til å gå for To infinity and beyond som er tatt fra Buzz Lightyear i Toy Story. Sier mye om våre følelser samtidig som det passer oss siden vi er skikkelig fans av Pixar, Toy Story og Disney
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #34 Skrevet 11. januar 2005 Hei Suebird! Morsom tekst dere skal ha i ringene deres! Det er artig med noe som ikke alle andre har! Jeg personlig synes det blir litt kjedlig med kun din... og dato. Men hver sin smak selvsagt.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #35 Skrevet 12. januar 2005 Vi skal bruke forlovelsesringen som gifteringer. Vi valgte å gravere hverandres navn utenpå ringene. Inni er det et hjerte etterfulgt av datoen vi ble sammen. Til bryllupet graverer vi i tillegg datoen for giftemålet inni.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå