Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2017 #1 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Jeg ser Toralv Maurstad og kona sier at de har et kjærlighetsbarn, eller noe... Noen som har lest og vet eksakt hva det går ut på? Er det deres kjødelige, eller adoptert eller hva? Nei, jeg kan ikke kjøpe kun for å få stillet nysgjerrigheten min om....ehh..."viktige saker av kulturell betydning". Endret 1. august 2017 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 1. august 2017 #2 Del Skrevet 1. august 2017 Hun bor i avlastningshjem hos dem. Har sett henne på YouTube. Sofie Bjelland. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 4. august 2017 #3 Del Skrevet 4. august 2017 Hun er datteren til tennis-treneren deres. Faren hennes døde og da ville de hjelpe henne. Uansett litt rart formulert på forsiden av Se og hør. De ønsker jo tydeligvis å fremstille saken annerledes enn hvordan den faktisk er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg