Gå til innhold

Anbefalte restauranter på Santorini

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oh yes! Da blir det Santorini på meg og min kjære i slutten av august :)

1 ukes avslapping i sol og varme. Vi skal bo i nærheten av Perissa Beach, men planlegger minst én tur til Oia for å se solnedgangen og spise på restaurant. Noen som har anbefaling til en restaurant med god mat og utsikt over havet og den berømte solnedgangen?

Setter også pris på tips på gode restauranter ved Perissa Beach, da det nok blir der vi blir å tilbringe mest tid.

Anonymkode: c1969...e14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! 

Kommer akkurat fra Santorini nå. Har ingen tips til restauranter, da jeg bodde i Kamari. Er et hav av restauranter å velge mellom! Bare å lete:) 

Mulig dere bør vurdere å kjøpe badesko, er mye steiner på stranda og i vannet. I hvert fall der jeg var. 

Et tips til dere hvis dere skal til Oia - reis tidlig! Kom dere opp i 17-1730 tiden. Det er tettpakket med folk, og alle skal ha den beste utsikten. Er du der ikke tidlig, ser du den over hodet på alle andre. Husk at de har masse cruiseturister som er der i tillegg. Opptil 10 stk på en dag! 

God tur! Hellas er supert 😃

AnonymBruker
Skrevet
På 1.8.2017 den 18.08, AnonymBruker skrev:

Oh yes! Da blir det Santorini på meg og min kjære i slutten av august :)

1 ukes avslapping i sol og varme. Vi skal bo i nærheten av Perissa Beach, men planlegger minst én tur til Oia for å se solnedgangen og spise på restaurant. Noen som har anbefaling til en restaurant med god mat og utsikt over havet og den berømte solnedgangen?

Setter også pris på tips på gode restauranter ved Perissa Beach, da det nok blir der vi blir å tilbringe mest tid.

Anonymkode: c1969...e14

Kan du ikke bare gjøre det enkelt å bruke Tripsavidsor?

https://no.tripadvisor.com/Restaurants-g189433-Santorini_Cyclades_South_Aegean.html

Anonymkode: 0b849...001

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...