Gå til innhold

Er folk med silikon mindre intelligente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du om folk som tar silikon?
Kunne du vært i forhold med en som har silikon?

La meg understreke at jeg ikke mener at folk som har silikon er noe annerledes enn andre mennesker. Akkurat som de som har operert ører eller hatt regulering ikke er ødelagte og lite smarte mennesker. Det er lov å fikse opp i noe som er unormalt (og da snakker jeg om de som har veldig stygge og små pupper, rett og slett).

 

Anonymkode: 80586...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva synes du om folk som tar silikon?
Kunne du vært i forhold med en som har silikon?

La meg understreke at jeg ikke mener at folk som har silikon er noe annerledes enn andre mennesker. Akkurat som de som har operert ører eller hatt regulering ikke er ødelagte og lite smarte mennesker. Det er lov å fikse opp i noe som er unormalt (og da snakker jeg om de som har veldig stygge og små pupper, rett og slett).

 

Anonymkode: 80586...6fb

Skjønner at noen vil ha det. Så lenge det ser naturlig ut gjør det ingenting. Skjønner at folk vil fikse på ting. Naturen er liksom bare stygg

Anonymkode: 31966...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at noen vil ha det. Så lenge det ser naturlig ut gjør det ingenting. Skjønner at folk vil fikse på ting. Naturen er liksom bare stygg

Anonymkode: 31966...bbc

Spør fordi det virker som mange forbinder silikon med lite intelligente samt overfladiske personer. Hva mener du med at naturen er stygg? Det er mange (de aller fleste) som har normale og flotte pupper. Det finnes også unormale/stygge som folk sliter med å leve med.

Anonymkode: 80586...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på silikon som noe helt annet, enn å fikse på nese osv. Silikon er vel noe av det mest overfladiske som som regel kun gjøres for å være finere under sex for andre (min oppfatning og erfaring fra det andre som har tatt det har sagt).

 

Nei, hadde aldir vært sammen med noen med silikon, syntes det er veldig lite attraktivt, kjennes rart og klarer ikke nyte noenting med det, blir alt for fake og unatulig, er liksom ikke pupper lenger - men noe fake ekle dingser. (og blir jo dyrt i lengden og mye risiko for endringer osv + arrene) 

Anonymkode: 7a58c...d2e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok ikke mindre intelligente, men de fleste har nok veldig dårlig selvtillit og aksepterer ikke egen kropp og bryr seg mer om utseende enn andre ting. De har altså verdier som ikke er forenlig med mine verdier. Jeg har et annet syn på livet og kroppen rett og slett. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at noen vil ha det. Så lenge det ser naturlig ut gjør det ingenting. Skjønner at folk vil fikse på ting. Naturen er liksom bare stygg

Anonymkode: 31966...bbc

Du sier at det bør se naturlig ut og så skriver du under at naturen er stygg. Da må jo det som ser naturlig ut være stygt siden naturen i følge deg er stygg. Altså var det et mindre reflektert innlegg fra deg. 

Anonymkode: eb8cd...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser på silikon som noe helt annet, enn å fikse på nese osv. Silikon er vel noe av det mest overfladiske som som regel kun gjøres for å være finere under sex for andre (min oppfatning og erfaring fra det andre som har tatt det har sagt).

 

Nei, hadde aldir vært sammen med noen med silikon, syntes det er veldig lite attraktivt, kjennes rart og klarer ikke nyte noenting med det, blir alt for fake og unatulig, er liksom ikke pupper lenger - men noe fake ekle dingser. (og blir jo dyrt i lengden og mye risiko for endringer osv + arrene) 

Anonymkode: 7a58c...d2e

De som tar moderate mengder får jo ikke typiske silikonpupper da. Jeg kan ikke fatte at du synes det er verre enn å operere nesa si. Pupper er jo en privat ting. Jeg kjenner en jente på 20 som hadde bittesmå pupper som var ekstremt hengete, og da snakker jeg slik at man skulle tro hun var 80. Nå har hun operert seg til normale pupper, man tenker ikke at det er silikon. Og jenta er like smart og bevisst som før.

 

Anonymkode: 80586...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste som har tenker lite, ja, eller har Paradise Hotel hjerne som jeg liker å kalle de. Men noen har faktisk behov for silikon da de ikke har noe...

Anonymkode: 1eaf3...ea4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker fort at damer med silikon desverre har hatt vrangforestillinger om hva menn liker. Kan vel virke som alle menn liker store pupper, men er langt ifra sant. Jeg har f.eks. aldri likt store pupper, rumpe og hofte.

Ønsker de å fikse på noe etter sykdom, eller at de har veldig deformerte bryst, synes jeg det er helt greit (men aldri et krav for min del).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Silikonimplantat kan nemlig sprekke og forårsake alt mulig av sykdommer. Saltvann, derimot, er langt mindre farlig. Det er mindre fare for at det skal sprekke ved høye flyturer også.

Anonymkode: a5918...9fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at folk oppfatter meg som overfladisk, bare fordi jeg ønsker å ta silikon. Dette er noe jeg vil gjøre for å føle meg mer komfortabel i egen kropp, ikke for å se finere ut i andres øyne. Puppene mine er faste og fine, men veldig små. Jeg vil rett og slett ha større bryster, slik at de ser normale ut. Brystene mine er rett og slett så små at de ikke står i stil med resten av kroppen min, jeg synes det ser rart ut. Både kjæreste, venner og familie har prøvd og prøver å snakke meg utav det, og har fått masse negative tilbakemeldinger når jeg har snakket om det, så kan forsikre dere om at det ikke er for andres del at jeg skal gjøre dette. Min kjæreste foretrekker små bryster, men det gjør ikke jeg - og det er meg jeg skal gjøre dette for. 

Anonymkode: c350c...ae4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Shimogamo skrev:

Tenker fort at damer med silikon desverre har hatt vrangforestillinger om hva menn liker. Kan vel virke som alle menn liker store pupper, men er langt ifra sant. Jeg har f.eks. aldri likt store pupper, rumpe og hofte.

Ønsker de å fikse på noe etter sykdom, eller at de har veldig deformerte bryst, synes jeg det er helt greit (men aldri et krav for min del).

Tro det eller ei menn det handler ikke alltid om menn.

Jeg har ikke silikon, men jeg har små bryster. Jeg synes ikke at mine bryster passer resten av kroppen min og jeg ønsker meg større bryster for å føle meg mer vel i min egen kropp. Jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å tørre å ta det skrittet om å ta silikon da jeg ikke liker tanken på å ha fremmedlegemer i kroppen. Skulle jeg ha gjort det ønsker jeg at det skal se mest mulig naturlig ut.

De kvinner som tar silikon som ser ut som store ballonger og man ser at de er fake har jeg dessverre litt fordommer mot ja.

Anonymkode: c6f3c...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er lov å fikse opp i noe som er unormalt (og da snakker jeg om de som har veldig stygge og små pupper, rett og slett).

Det finnes ingen små stygge pupper. Små kanskje, men ikke stygge.

Anonymkode: ef4cf...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tro det eller ei menn det handler ikke alltid om menn.

Jeg har ikke silikon, men jeg har små bryster. Jeg synes ikke at mine bryster passer resten av kroppen min og jeg ønsker meg større bryster for å føle meg mer vel i min egen kropp. Jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å tørre å ta det skrittet om å ta silikon da jeg ikke liker tanken på å ha fremmedlegemer i kroppen. Skulle jeg ha gjort det ønsker jeg at det skal se mest mulig naturlig ut.

De kvinner som tar silikon som ser ut som store ballonger og man ser at de er fake har jeg dessverre litt fordommer mot ja.

Anonymkode: c6f3c...535

Pupper er jo noe du kun viser under sex, hadde det vært for at du skal føle deg mer symmetrisk kan man bruke push up, eller bh innlegg så det ser større ut med klær på. På samme måte som om man kunne brukt noe til å dytte ned neseryggen om dagen, så hadde man jo gjort det istedet for å opperere. Pupper er liksom i en annen liga når det kommer til plastisk kirurgi, fordi det i de fleste tilfeller kommer av at man ønsker aksept av andre og i tilknytning til sex. 

Anonymkode: 7a58c...d2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Pupper er jo noe du kun viser under sex, hadde det vært for at du skal føle deg mer symmetrisk kan man bruke push up, eller bh innlegg så det ser større ut med klær på. På samme måte som om man kunne brukt noe til å dytte ned neseryggen om dagen, så hadde man jo gjort det istedet for å opperere. Pupper er liksom i en annen liga når det kommer til plastisk kirurgi, fordi det i de fleste tilfeller kommer av at man ønsker aksept av andre og i tilknytning til sex. 

Anonymkode: 7a58c...d2e

De vises når man har på seg klær også ;) Jeg bruker push-up men det hjelper ikke særlig.

Jeg har aldri fått noen klager på mine bryster av menn.

Anonymkode: c6f3c...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen små stygge pupper. Små kanskje, men ikke stygge.

Anonymkode: ef4cf...f15

Da er du enten heldig med puppene dine, eller puppene du har vært borti... Jeg garanterer deg 100% av det finnes pupper som er så deformerte at de fleste ville mistet lysten. Tror du det er gøy å gå rundt med det som en ung jente, mens alle de andre du kjenner har normale pupper?

Anonymkode: 80586...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pupper er jo noe du kun viser under sex, hadde det vært for at du skal føle deg mer symmetrisk kan man bruke push up, eller bh innlegg så det ser større ut med klær på. På samme måte som om man kunne brukt noe til å dytte ned neseryggen om dagen, så hadde man jo gjort det istedet for å opperere. Pupper er liksom i en annen liga når det kommer til plastisk kirurgi, fordi det i de fleste tilfeller kommer av at man ønsker aksept av andre og i tilknytning til sex. 

Anonymkode: 7a58c...d2e

Nei, det er ikke bare å bruke push up.

Nei, pupper synes ikke kun under,sex(du vet hva en kjole er, sant?)

Bh innlegg er ikke alltid veldig behagelig å gå med. Det blur ekstra varme og jeg personlig fikk sår brystvorte av de. 

Jeg tok silikon for å føle neg fin. Sex gadde jeg men mannen flr operasjonen, så han kunne nok ikke brtdd seg mindre. Nå har jeg to c cuper, i steden for en b og en d. Utrolig deilig!! Jeg kan endelig føle meg fin i klær. Jeg kan endelig se meg selv i speilet uten å gremmes. Det er så deilig!

Ellers er jeg fysiker, godt gift med barn på vei. Godt bereist og kunnskapssøkende. Abser meg ikke selv for å være mindre intelligent. Men lurer kanskje på om folk, som deg, med fordommer skorter litt på intelligensen?

Anonymkode: 495e6...c5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du enten heldig med puppene dine, eller puppene du har vært borti... Jeg garanterer deg 100% av det finnes pupper som er så deformerte at de fleste ville mistet lysten. Tror du det er gøy å gå rundt med det som en ung jente, mens alle de andre du kjenner har normale pupper?

Anonymkode: 80586...6fb

Du er så mye mer enn kroppen din. Alle får jo stygge pupper etterhvert, og resten av kroppen for den saks skyld. Når noen elsker deg (på ekte) driter de langt fa*n i hvordan du ser ut, dte er DU og personlighten din som er viktig, alle vet at ting begynner og henge etterhvert, og etter fødsler osv må man jo fikse på solikon på nytt. Dyrt og unødvendig + arr og risiko for feil og endringer. 

Anonymkode: 7a58c...d2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tro det eller ei menn det handler ikke alltid om menn.

Jeg har ikke silikon, men jeg har små bryster. Jeg synes ikke at mine bryster passer resten av kroppen min og jeg ønsker meg større bryster for å føle meg mer vel i min egen kropp. Jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å tørre å ta det skrittet om å ta silikon da jeg ikke liker tanken på å ha fremmedlegemer i kroppen. Skulle jeg ha gjort det ønsker jeg at det skal se mest mulig naturlig ut.

De kvinner som tar silikon som ser ut som store ballonger og man ser at de er fake har jeg dessverre litt fordommer mot ja.

Anonymkode: c6f3c...535

Hvor har du fått ideen om at brystene dine ikke passer til resten av kroppen?

Jeg har helt ærlig aldri sett noen som har små pupper som ikke passer til kroppen, men har alt for mange ganger sett det motsatte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke bare å bruke push up.

Nei, pupper synes ikke kun under sex(du vet hva en kjole er, sant?)

Bh innlegg er ikke alltid veldig behagelig å gå med. Det blir ekstra varme, og jeg personlig fikk sår brystvorte av de. 

Jeg tok silikon for å føle meg fin. Sex hadde jeg men mannen før operasjonen, så han kunne nok ikke brydd seg mindre. Nå har jeg to c cuper, i steden for en b og en d. Utrolig deilig!! Jeg kan endelig føle meg fin i klær. Jeg kan endelig se meg selv i speilet uten å gremmes. Det er så deilig!

Ellers er jeg fysiker, godt gift med barn på vei. Godt bereist og kunnskapssøkende. Anser meg ikke selv for å være mindre intelligent. Men lurer kanskje på om folk, som deg, med fordommer skorter litt på intelligensen?

Anonymkode: 495e6...c5d

Se bort fra skrivefeil x) 

Anonymkode: 495e6...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...