¤Tiili¤ Skrevet 10. januar 2005 #1 Del Skrevet 10. januar 2005 Så et innlegg om vasking av håndklær her, da en skrev at siden hun er ren etter dusjing, skifter hun sengeklær sjelden, annenhver uke....er det sjelden?? Jeg skifter i vår seng og datteren vår sin seng kanskje en gang i mnd, det kan gå litt over en mnd og...men det følte jeg var ekstremt sjeldent da jeg så innlegget!!! :o Hva med dere? Hvor ofte skifter dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #2 Del Skrevet 10. januar 2005 Skifte på sengen kun en gang i mnd. Unnskyld meg men det synes jeg er ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 10. januar 2005 #3 Del Skrevet 10. januar 2005 Huff, kunne vore oftare! kvar tredje veke. Av og til kvar månad! Skjerpings må til, eg veit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 10. januar 2005 #4 Del Skrevet 10. januar 2005 Skifter omtrent en gang i uka. Akkurat på det punktet er jeg "streng", for det er så utrolig deilig å synke ned i rent sengetøy etter en varm dusj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. januar 2005 #5 Del Skrevet 10. januar 2005 Anhver uke prøver jeg å huske det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. januar 2005 #6 Del Skrevet 10. januar 2005 Vi skifter annenhver uke, ser ikke behovet for å skifte oftere enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 10. januar 2005 Uff, fra nå begynner Tiili definitivt og skifte sengeklær oftere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 10. januar 2005 #8 Del Skrevet 10. januar 2005 ca annenhver uke her i huset hadde jeg orket å vaske og legge på sengetøy oftere, ville det nok blitt gjort oftere. Men jeg gidder ikke rett og slett. Det ser forøvrig ut til at min kjære tror at dette skjer av seg selv, så inntil videre får jeg være fornøyd med annenhver uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya22 Skrevet 11. januar 2005 #9 Del Skrevet 11. januar 2005 Her er det skift på sengene hver fredag! Har ellers vaske og rydde mani...Må ha det rent rundt meg! å skifte på senga en gang i mnd høres for meg helt forferdelig ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 11. januar 2005 #10 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg skifter sengtøy en gang i uken. Det er bare så herlig med nytt rent sengtøy når man legger seg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina75 Skrevet 11. januar 2005 #11 Del Skrevet 11. januar 2005 Vi skifter annenhver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 11. januar 2005 #12 Del Skrevet 11. januar 2005 Vi skifter annenhver uke. Samme her. Skifter oftere hvis en av oss har vært syk eller vi har spist frokost i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 11. januar 2005 #13 Del Skrevet 11. januar 2005 Annenhver uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #14 Del Skrevet 11. januar 2005 Uff' date=' fra nå begynner Tiili definitivt og skifte sengeklær oftere!![/quote'] Tja, hvorfor må en alltid følge flokken? Gjør det som du synes er behagelig selv og som du vet går greit. De fleste (alle, håper jeg) tar en tur i dusjen om morgen uansett. Smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #15 Del Skrevet 11. januar 2005 jeg skifter omtrent annenhver uke. Har vel hendt det har gått lengre, men da synes jeg ofte det blir ubehagelig, i hvert fall hvis sengetøyet ikke er blitt luftet jevnlig og soverommet ellers ikke er reint... Litt vane, litt hygiene:) Blir jo mye midd og sånn i senga... Men hvis man støvsuger madrassene/lakenet og lufter dynene er sikkert ikke sengetøyet eklere etter en måned enn fjorten dager. Er ganske sikker på at det ikke ble skiftet så ofte i mitt barndomshjem, men barn er liksom ikke så skitne som voksne... Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 11. januar 2005 #16 Del Skrevet 11. januar 2005 Vi skifter annenhver uke vi oxo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2005 #17 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg skifter (eller dvs sambo gjør :-) ) sengetøy ca annenhver uke, men skulle gjerne skiftet oftere, pga den gode følelsen av rent sengetøy. Går det noen dager over to uker, begynnes det å føles ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #18 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg pleider å skifte sengetøy en gang i måneden, fordi jeg var vant med det hjemmefra. Nå skifter vi sengetøy en gang i uken fordi mannen vil ha det sånn. Det er også han som vasker og skifter på sengetøyet her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #19 Del Skrevet 11. januar 2005 Nokså nøyaktig annehver uke. Søndag er den store vaskedagen her. Skifte sengetøy er antagelig det kjedeligste som finnes! Spesielt med dobbeltdyne. Men verdens deiligste følelse... Skal ikke være lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 11. januar 2005 #20 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg bruker å tenke at dette er gratis luksus.. Skifter annenhver fredag, og jeg stryker ALT av sengetøy.. Ingenting som å legge seg nydusjet i nystrøkne lakener.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå