Sykkelkopp Skrevet 1. august 2017 #21 Skrevet 1. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trenger du virkelig kilder på det? Anonymkode: adbc0...890 Man blir ikke automatisk skadet i underlivet av en voldtekt. Folk har røff sex hele tiden uten skader.. Jenter blir også som regel våte når de voldtas, ikke fordi de liker å bli voldtatt som enkelte skal ha det til, men som en innebygd forsvarsmekanisme
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #22 Skrevet 1. august 2017 1 minutt siden, Sykkelkopp skrev: Man blir ikke automatisk skadet i underlivet av en voldtekt. Folk har røff sex hele tiden uten skader.. Jenter blir også som regel våte når de voldtas, ikke fordi de liker å bli voldtatt som enkelte skal ha det til, men som en innebygd forsvarsmekanisme Ingen har sagt man blir automatisk skadet i underlivet av en voldtekt. Det var du som dro alltid og automatisk inn i diskusjonen. Hva prøver du å oppnå med å gi inntrykk av at voldtekt ikke er et fysisk problem? Å ufarliggjøre det? Anonymkode: adbc0...890 4
Duckie Skrevet 1. august 2017 #23 Skrevet 1. august 2017 6 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Man blir ikke automatisk skadet i underlivet av en voldtekt. Folk har røff sex hele tiden uten skader.. Jenter blir også som regel våte når de voldtas, ikke fordi de liker å bli voldtatt som enkelte skal ha det til, men som en innebygd forsvarsmekanisme Dette vil jeg gjerne se kilder på. Jeg var ihvertfall ikke våt da jeg ble voldtatt, de færreste blir vel det i en livsfarlig og skremmende situasjon. 3
Sykkelkopp Skrevet 1. august 2017 #24 Skrevet 1. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen har sagt man blir automatisk skadet i underlivet av en voldtekt. Det var du som dro alltid og automatisk inn i diskusjonen. Hva prøver du å oppnå med å gi inntrykk av at voldtekt ikke er et fysisk problem? Å ufarliggjøre det? Anonymkode: adbc0...890 Jeg klarte å overse "en god del" biten. Min feil
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #25 Skrevet 1. august 2017 1 minutt siden, Duckie skrev: Dette vil jeg gjerne se kilder på. Jeg var ihvertfall ikke våt da jeg ble voldtatt, de færreste blir vel det i en livsfarlig og skremmende situasjon. Jo, det er faktisk ganske vanlig og skaper ofte ekstra skam hos offeret da det kan føles som å bli forrådt ikke bare av overgriperen, men også av sin egen kropp. Anonymkode: adbc0...890
Sykkelkopp Skrevet 1. august 2017 #26 Skrevet 1. august 2017 9 minutter siden, Duckie skrev: Dette vil jeg gjerne se kilder på. Jeg var ihvertfall ikke våt da jeg ble voldtatt, de færreste blir vel det i en livsfarlig og skremmende situasjon. Vanskelig å gjøre pratisk test med noe sånt eller få en stor undersøkelse med kredibel selvrapportering, men her er en som tar for seg voldtekt iallefall: http://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797610394660 "Researchers have hypothesized that women’s nonspecific pattern of genital arousal prepares the body for sexual activity, thus functioning to protect the genital organs against injury. " "Men showed the greatest genital arousal in response to narratives depicting consensual, nonviolent sex, whereas women showed similar responses to all the narratives involving sexual activities, including those describing a sexual assault." Hvorfor så mange jenter får orgasme under voldtekt er derimot vanskeligere å forklare.. Her er en artikkel som diskuterer orgasme og våthet hos damer som blir voldtatt: https://www.researchgate.net/publication/8448601_Sexual_arousal_and_orgasm_in_subjects_who_experience_forced_or_non-consensual_sexual_stimulation_-_A_review
Gjest Axl Rose Skrevet 1. august 2017 #27 Skrevet 1. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kontakt psykolog med umiddelbar virkning.. !! Anonymkode: d1c2e...2a0 Faen så dømmende visse folk skal være da?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #28 Skrevet 1. august 2017 Sykkelkopp, kandkje du kan starte en egen tråd om dette temaet hvis du så gjerne vil diskutere det, istedenfor å bruke tråden til noen som er redd og bekymret for å bli voldtatt til å gi inntrykk av at voldtekt ikke kan være fysisk skadelig? Anonymkode: adbc0...890 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #29 Skrevet 1. august 2017 56 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Man blir ikke automatisk skadet i underlivet av en voldtekt. Folk har røff sex hele tiden uten skader.. Jenter blir også som regel våte når de voldtas, ikke fordi de liker å bli voldtatt som enkelte skal ha det til, men som en innebygd forsvarsmekanisme Jeg ble slett ikke våt da jeg ble voldtatt, og jeg fikk store skader i underlivet. Mottaket sa at det var "vanlige voldtektsskader", så jeg antar det er vanlig å bli skadet. Når man har røff sex er man forberedt på det, er våt, kåt og klar og bruker gjerne glidemiddel. Det kan på absolutt ingen måte sammenlignes med en voldtekt. Anonymkode: e8ede...9aa 2
Sykkelkopp Skrevet 1. august 2017 #30 Skrevet 1. august 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble slett ikke våt da jeg ble voldtatt, og jeg fikk store skader i underlivet. Mottaket sa at det var "vanlige voldtektsskader", så jeg antar det er vanlig å bli skadet. Når man har røff sex er man forberedt på det, er våt, kåt og klar og bruker gjerne glidemiddel. Det kan på absolutt ingen måte sammenlignes med en voldtekt. Anonymkode: e8ede...9aa Okey, det var du, og synd var det. Det betyr ikke at det ikke er vanlig. Kroppens naturlige måte å bli "forberedt" på voldtekt er lubrikasjon. De på mottaket forsikret deg om at skadene(de fysiske) du fikk ikke var alvorlige eller verre enn andres 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sykkelkopp, kandkje du kan starte en egen tråd om dette temaet hvis du så gjerne vil diskutere det, istedenfor å bruke tråden til noen som er redd og bekymret for å bli voldtatt til å gi inntrykk av at voldtekt ikke kan være fysisk skadelig? Anonymkode: adbc0...890 Sier ikke at det ikke kan være fysisk skadelig, men da av naturlige årsaker. SOm ikke våt nok. En dame som tvinger seg til sex med kjæresten uten ¨å være våt kan også få skader Men hva insinuerer du? At vi skal skremme TS enda mer enn hun allerede er?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #31 Skrevet 1. august 2017 2 timer siden, Sykkelkopp skrev: Okey, det var du, og synd var det. Det betyr ikke at det ikke er vanlig. Kroppens naturlige måte å bli "forberedt" på voldtekt er lubrikasjon. De på mottaket forsikret deg om at skadene(de fysiske) du fikk ikke var alvorlige eller verre enn andres Sier ikke at det ikke kan være fysisk skadelig, men da av naturlige årsaker. SOm ikke våt nok. En dame som tvinger seg til sex med kjæresten uten ¨å være våt kan også få skader Men hva insinuerer du? At vi skal skremme TS enda mer enn hun allerede er? Det er da helt normalt for en ung jente å tenke på voldtekter i blant. Jeg har flere venninner som har opplevd det, og er redd for å bli overfalt på vei hjem fra byen etc Anonymkode: 277f0...521 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #32 Skrevet 1. august 2017 3 timer siden, Sykkelkopp skrev: Okey, det var du, og synd var det. Det betyr ikke at det ikke er vanlig. Kroppens naturlige måte å bli "forberedt" på voldtekt er lubrikasjon. De på mottaket forsikret deg om at skadene(de fysiske) du fikk ikke var alvorlige eller verre enn andres Sier ikke at det ikke kan være fysisk skadelig, men da av naturlige årsaker. SOm ikke våt nok. En dame som tvinger seg til sex med kjæresten uten ¨å være våt kan også få skader Men hva insinuerer du? At vi skal skremme TS enda mer enn hun allerede er? Kan du ta med deg de tvilsomme holdningene og teoriene dine et annet sted? Anonymkode: adbc0...890
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #33 Skrevet 1. august 2017 4 timer siden, Sykkelkopp skrev: Man blir ikke automatisk skadet i underlivet av en voldtekt. Folk har røff sex hele tiden uten skader.. Jenter blir også som regel våte når de voldtas, ikke fordi de liker å bli voldtatt som enkelte skal ha det til, men som en innebygd forsvarsmekanisme Er vel ingen som har sagt at man automatisk blir skadet. Men en del blir det. Og det er riktig at mange opplever å bli våte og noen opplever også orgasme selv om de ikke liker det. Andre igjen blir penetrert ganske brutalt før de overhodet er våte og det fører til rifter og sår. At du har behov for kilder på dette er ganske drøyt i grunn. Anonymkode: 9c3a3...95c
Sykkelkopp Skrevet 2. august 2017 #34 Skrevet 2. august 2017 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er da helt normalt for en ung jente å tenke på voldtekter i blant. Jeg har flere venninner som har opplevd det, og er redd for å bli overfalt på vei hjem fra byen etc Anonymkode: 277f0...521 Har ikke sagt noe imot det 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ta med deg de tvilsomme holdningene og teoriene dine et annet sted? Anonymkode: adbc0...890 Du kan ta på deg tinnfoliehatten din og sette deg i et mørkt rom om du bare vil se og høre det du selv tror 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel ingen som har sagt at man automatisk blir skadet. Anonymkode: 9c3a3...95c Jeg vet, les tidligere Endret 2. august 2017 av Sykkelkopp
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #35 Skrevet 2. august 2017 Slutt, sykkelkopp. Nå. Anonymkode: adbc0...890
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå