AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Jeg har i et par uker hat veldig vondt i korsrygg og bekken, Har også hatt vondt nederst i magen og det har gjort vondt å ha sex. Nå som bekkensmertene har blitt mindre har smertene nederst i magen blitt verre, eller bare tydeligere. Det er pressende øm følelse som ikke går bort. Blir verre og mer stikkende smerte om meg beveger meg mye. Jeg har hatt cyste på eggstokken før som ble så stor at jeg måtte operere bort, smertene var ikke så ille, men minner om det. Jeg har også hatt flere soppinfeksjoner siste mnd, noe jeg ikke har vert plaget med før. Det går noen uker eller litt over en mnd før soppinfeksjonen er tilbake etter behandling... Anonymkode: 97d7f...dd4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Altså... hvorfor går ikke folk til legen? Hvis du googler disse symptomene så er jeg ganske sikker på at du får opp både kreft og diverse kjønnssykdommer, vi vet jo ikke hva som kan stemme i ditt tilfelle. Anonymkode: b3191...fb9 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså... hvorfor går ikke folk til legen? Hvis du googler disse symptomene så er jeg ganske sikker på at du får opp både kreft og diverse kjønnssykdommer, vi vet jo ikke hva som kan stemme i ditt tilfelle. Anonymkode: b3191...fb9 Jeg har legeskrekk. Jeg er livredd for å gå til legen. I tillegg er det ferie på legekontoret, så jeg må til vikar om jeg skal ha time nå. Sist jeg gikk til vikaren så kjeftet hun på meg for det ikke var viktig nok (det var et hastetilfelle, men hun gadd ikke undersøke meg orntelig..) Anonymkode: 97d7f...dd4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har legeskrekk. Jeg er livredd for å gå til legen. I tillegg er det ferie på legekontoret, så jeg må til vikar om jeg skal ha time nå. Sist jeg gikk til vikaren så kjeftet hun på meg for det ikke var viktig nok (det var et hastetilfelle, men hun gadd ikke undersøke meg orntelig..) Anonymkode: 97d7f...dd4 Var det virkelig et hastetilfelle da? uansett så må du til en gynekolog når du sliter med underlivet, ikke fastlegen Anonymkode: b3191...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har legeskrekk. Jeg er livredd for å gå til legen. I tillegg er det ferie på legekontoret, så jeg må til vikar om jeg skal ha time nå. Sist jeg gikk til vikaren så kjeftet hun på meg for det ikke var viktig nok (det var et hastetilfelle, men hun gadd ikke undersøke meg orntelig..) Anonymkode: 97d7f...dd4 Åja, i det tilfelle foreslår jeg: ta deg sammen og gå til lege. Legeskrekk? Hva skal han gjøre - bite deg i rumpa? Anonymkode: b60d7...fe9 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja, i det tilfelle foreslår jeg: ta deg sammen og gå til lege. Legeskrekk? Hva skal han gjøre - bite deg i rumpa? Anonymkode: b60d7...fe9 Kan kjefte på meg og ikke tro på hva jeg sier, gi meg en kjip diagnose, smertefulle undersøkelser... Anonymkode: 97d7f...dd4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #8 Skrevet 1. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan kjefte på meg og ikke tro på hva jeg sier, gi meg en kjip diagnose, smertefulle undersøkelser... Anonymkode: 97d7f...dd4 De færreste legene kjefter på pasienter. Og de gir ikke diagnoser i hytt og dynevær, får du en kjip diagnose er det høyst sannsynlig at du har en kjip sykdom. Det suger, men du blir hvertfall ikke kvitt den uten legebesøk. Smertefulle undersøkelser er noe alle må ta en gang i blant, det er fort gjort og går over. Anonymkode: b60d7...fe9 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #9 Skrevet 1. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De færreste legene kjefter på pasienter. Og de gir ikke diagnoser i hytt og dynevær, får du en kjip diagnose er det høyst sannsynlig at du har en kjip sykdom. Det suger, men du blir hvertfall ikke kvitt den uten legebesøk. Smertefulle undersøkelser er noe alle må ta en gang i blant, det er fort gjort og går over. Anonymkode: b60d7...fe9 ja.. men kanskje vente til fastlegen er tilbake fra ferie... Anonymkode: 97d7f...dd4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #10 Skrevet 1. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja, i det tilfelle foreslår jeg: ta deg sammen og gå til lege. Legeskrekk? Hva skal han gjøre - bite deg i rumpa? Anonymkode: b60d7...fe9 Trenger ikke å være så nedlatende. Jeg har også legeskrekk, slik som noen har tannlegeskrekk for eksempel. Jeg besvimer, spyr osv når jeg er hos legen. Sist gang insisterte de på å gjøre en undersøkelse, noe som førte til at jeg igjen besvimte og tisset utover hele gulvet på legekontoret. Da kan du vel skjønne at en del kvier seg for å dra. Anonymkode: c4107...923
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #11 Skrevet 1. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke å være så nedlatende. Jeg har også legeskrekk, slik som noen har tannlegeskrekk for eksempel. Jeg besvimer, spyr osv når jeg er hos legen. Sist gang insisterte de på å gjøre en undersøkelse, noe som førte til at jeg igjen besvimte og tisset utover hele gulvet på legekontoret. Da kan du vel skjønne at en del kvier seg for å dra. Anonymkode: c4107...923 Glad det ikke bare er meg da! Jeg har allerede fjernet en eggstokk og jeg har hatt graviditet utenfor livmoren. Når det gjelder gynekologiske undersøkelser er det det verste jeg vet. Er liksom så vant med at det er smertefullt og ender dårlig.... Anonymkode: 97d7f...dd4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå