FantasDick Skrevet 2. august 2017 #21 Skrevet 2. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde du hadde to barn, ett på 2 år og ett på 7 uker? Når fikk du 16-åringen?? Anonymkode: 0a153...457 Haha, jeg "fikk" henne for seks år siden. Hun er ikke min biologisk.
evelynn Skrevet 3. august 2017 Forfatter #22 Skrevet 3. august 2017 Nå ordnet det seg av seg selv De spiser ikke matpakker (ikke alt fra matpakka i hvert fall) og når jeg henter dem og de ser matboksene sine igjenn så plutselig er de sultne og begynner å spise det som liger der igjenn. Og har bananer til dem også. Så kommer det middag rund kl 17.30-18.00 og de er sultne da etter det de spiste på vei hjemm. Og før de legger seg spiser de en halv brødskive eller jogurt eller frukt eller ingenting om de ikke vil.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #23 Skrevet 3. august 2017 Frokost, lunsj på skole/ bhg, et lite måltid til på skole/ bhg, så middag ca 16. En av oss er alltid hjemme til kl 15, dermed får vi til å ha middag tidligere. Så er det kveldsmat ca 1830, før leggetid. Ser at mange av vennene til eldste har middag på kvelden, det er fordi foreldrene kommer hjem senere. Men de vennene er veldig sultne når de er med eldste hjem fra skolen (eller kommer på besøk).. Regner med de til vanlig spiser noe hjemme før middag kl 1800.. (maten på både sfo og i bhg er rundt kl 1400) og det er knekkebrød/ skiver og frukt). Anonymkode: 575c0...fcd
Gjest GoldenLioness Skrevet 3. august 2017 #24 Skrevet 3. august 2017 Frokost klokka 07 stor skål med havregrøt Varmlunsj klokka 11 Mellommåltid 14.00 brødskiver og banan Middag 16.00 Kvelds 18.00 Han er 2 år.
Nanami Skrevet 3. august 2017 #25 Skrevet 3. august 2017 Har ikke egne barn, men søsken i barnehagealder. Han får frokost, mat i barnehagen, yogurt eller en fiskekake når han kommer hjem, og så middag i 18-19-tiden. Leggetid klokka 20.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå