AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Er det flere som sliter ekstra med smerter under menstruasjonen. Verkingen er ille til vanlig men under mensen som varer i 7 dager så verker jeg noe så voldsomt overalt og blir så sinnsykt trøtt, sånn at jeg sliter med å holde meg våken. Har forsåvidt ingen mangler for øyeblikket. Tar B12 sprøyter en gang i måneden. Tar jern og d vitamin hver dag da jeg som regel får mangel på dette og. Blir og ofte syk rett før mensen, halbettennelse, ørebetennelse og den slags. Har vært sånn de siste årene.. Anonymkode: 14e7f...e70
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Smertene øker hos meg også ved menstruasjon, men ikke trøtthet etc som du beskriver. Men meget mye mer vondt ja Anonymkode: 8c3af...2ff
TheGirlWhoWaited Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Spiral - så slipper man hele greia :-)
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Smertene øker hos meg også ved menstruasjon, men ikke trøtthet etc som du beskriver. Men meget mye mer vondt ja Anonymkode: 8c3af...2ff Misforstå meg rett, men det er greit å høre at jeg ikke er alene... Anonymkode: 14e7f...e70
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 15 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Spiral - så slipper man hele greia :-) Er veldig fornøyd med syklusen nå og for feig for spiral. Anonymkode: 14e7f...e70
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 For å ikke måtte starte nytt emne så spør jeg her. Kjenner dere det i forveien også? At dere har ekstra verk de nærmeste dagene før selve mensen? Jeg tror jeg ser en slags sammenheng her. Føler meg nesten litt influensasyk dagene før mens. Ekstra verk i kroppen og føler meg veldig "tung". Det er ofte uka før mens. Anonymkode: b889f...20a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå