Gå til innhold

Forsvunnet tampong?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gang en person som går rundt og engster meg for det meste. Den nye tanken min nå er at jeg har en tampong sittende fast i skjeden. Jeg fikk mensen rett før helga, og siden det er ferietider nå gikk det litt hardt for seg med alkoholen. Jeg har derfor ikke full oversikt over om tamponger gikk ut og inn som de burde. Jeg har prøvd å kjenne etter med fingrene mens jeg presser, og klarer ikke kjenne noe, men jeg føler ikke at jeg kommer langt nok "inn" til å kjenne bunnen av skjeden/livmorhalsen. Jeg har også prøvd å rote inni der med en tannbørste (altså, ikke den delen av tannbørsten man bruker på tennene) for å se om jeg finner noe som kan minne om en tampong, men kan ikke si jeg finner noe. Kan jeg slappe av og tenke at det ikke er noe der inne i og med at jeg ikke finner noe med fingrene, eller burde jeg gå til en lege/gynekolog? Jeg er på ferie nå, så jeg kan ikke gå til fastlegen min og vet ikke helt hvem jeg skal kontakte angående dette... Det er egentlig ingenting som tyder på at det er noe der inni, men jeg klarer ikke legge ideen fra meg og føler jeg bare sitter her og venter på at jeg skal få TSS... :( 

Anonymkode: 497c1...7b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tamponger kan ikke bli borte i vagina, så du kan nok bare puste lettet ut 😊 Det samme har skjedd meg. Jeg var på fest og om morgenen kunne jeg ikke finne tampongen jeg mente jeg hadde. En smule panikk, men jeg hadde nok kastet den, eller kanskje den falt ut når jeg var på do hvis den var overfull :P 

Anonymkode: 82a02...4dc

AnonymBruker
Skrevet

Har du vond lukt fra skjeden? Hvis du er usikker, ringer du til legevakten nå. Eller drar til fastlegen i morgen tidlig å får en hastetime. 

Anonymkode: bbba9...15c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, lukter ikke vondt... Jeg tror egentlig ikke det er noe der, men klarer ikke la være å gå på do hele veien for å sjekke. Er som sagt på ferie nå, så kan ikke dra til fastlegen... Er det overhode mulig at det er noe der, når jeg ikke klarer å kjenne noe. Noen som vet? 

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at tamponger finner veien ut selv hvis de blir der for lenge. Hadde glemt å ta den ut en kveld, og den ramlet nesten i do da jeg gikk for å tisse dagen etterpå. 

Anonymkode: 4f77f...e3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at tamponger finner veien ut selv hvis de blir der for lenge. Hadde glemt å ta den ut en kveld, og den ramlet nesten i do da jeg gikk for å tisse dagen etterpå. 

Anonymkode: 4f77f...e3f

Godt å høre... Jeg har brukt mesteparten av natten på å prøve å grave "oppi der" mens jeg presser, men finner ingenting. Lukter heller ikke vondt. Er bare så forbanna på meg selv over at jeg drakk så mye i helga...

AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at jeg kun bruker de to største OBene, så skal vel godt gjøres å "miste" en såpass stor ting der oppi? Burde vel i det minste finne tråden eller kjenne noe som kjennes ut som en tampong? Eller?

AnonymBruker
Skrevet

Legevakten fordi man lurer på om man glemte en tampong oppi der, uten å ha noen symptomer eller plager rundt det??? Slik holdning forklarer hvorfor legevakten har lang ventetid.

til Ts: du ville merket den som de andre her sier :)  det er ikke mulig at den forsvinner noe sted. 

Anonymkode: 94952...3e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Legevakten fordi man lurer på om man glemte en tampong oppi der, uten å ha noen symptomer eller plager rundt det??? Slik holdning forklarer hvorfor legevakten har lang ventetid.

til Ts: du ville merket den som de andre her sier :)  det er ikke mulig at den forsvinner noe sted. 

Anonymkode: 94952...3e9

Takk, det hjelper :) Føler også at det virker litt hysterisk og gå på legevakten, særlig når jeg ikke finner noen ting som tyder på at det er noe der inne og jeg egentlig ikke tror jeg benyttet tampong den aktuelle kvelden. Jeg blir bare så usikker når jeg ikke husker skikkelig, og er liksom redd at jeg skal dø som følge av dette... Ut i fra det jeg leser på nettet skal det begynne å lukte rimelig fælt relativt kjapt, men det lukter helt normalt fortsatt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det hjelper :) Føler også at det virker litt hysterisk og gå på legevakten, særlig når jeg ikke finner noen ting som tyder på at det er noe der inne og jeg egentlig ikke tror jeg benyttet tampong den aktuelle kvelden. Jeg blir bare så usikker når jeg ikke husker skikkelig, og er liksom redd at jeg skal dø som følge av dette... Ut i fra det jeg leser på nettet skal det begynne å lukte rimelig fælt relativt kjapt, men det lukter helt normalt fortsatt. 

Et menneske er med letthet i stand til å få oversikt over hele vagina med en finger. Pust rolig. Det du opplever nå er en panikkreaksjon som gjør deg irrasjonell. Noe som er den eneste grunnen til at du ikke har oppdaget det du vil oppdage straks du har roet deg ned: dette er et veldig lite hulrom. 

Så, en dag du er rolig så gjør du som alle kvinner over 13-17 (eller når enn du begynte masturbere) bør ha gjort: roter rundt med fingrene til du vet hvor landet ligger og hvordan du, personlig, kjennes ut. Dette bør du gjenta med ujevne mellomrom, omtrent som man tafser seg på puppene for å verifisere at alt er der det var forrige gang.

Anonymkode: d5995...8a5

AnonymBruker
Skrevet

Been there. Og det har alltid skjedd når alkohol har vært involvert. At man fjerner en tampong i festlig lag er ikke noe en hjerne med promille vil huske. Slapp av, du har ingenting inni deg. 

Anonymkode: 1e2bf...db5

AnonymBruker
Skrevet

Hehe uff kjenner igjen noiaen! :P men ja du hadde nok merket den. Sett deg på huk og kjenn. Har hørt historie om en som hadde tampongen der helt til neste syklus og merket det ikke før det plutselig kom to tamponger ut istedet for den ene hun nettopp hadde satt inn, men det tror jeg ikke helt er sant..

Anonymkode: 3d6c5...887

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...