Gå til innhold

Noe å ta seg til her i Hedmark?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bor altså i Hedmark, men begynner å føle litt på rastløshet og ensomhet nå.

Går til daglig på skolen, men syns det har vært vanskelig å bli kjent med noen der, siden vi er så enormt mange som har undervisning sammen.

Er det noen foreninger, klubber eller lignende man kan melde seg i her? ( helst i Hamar-Moelv området)

Eller er det noen andre ensomme sjeler der ute kanskje?

Jeg må gjøre et eller annet for å få meg noen venner her nå.. :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg foreslår at du henvender deg til servicetorget/kulturkontoret i kommunen, der skal de ha oversikt over hva som finnes av klubber foreninger etc. I hvert fall er det slik her jeg bor.

Skrevet

Det kommer jo an på hva du er interessert i det...

Hamar har masse gode friundervisningstilbud. Jeg har gått på skrivekurs og diverse hobbykurs der i alle fall. Om du er glad i å bruke hendene så kan jo det være noe? Der treffer du helt sikkert mange andre som er interessert i det samme og kan dermed knytte litt nettverk.

Skrevet

Liker du trening?

De har jo mange aktiviteter i ankerskogen, på gaz, Espern o.s.v. hvor det går ann å bli kjent med folk.

Det kommer jo ann på interessene dine.

• Liker 1
Skrevet

Ankerskogen er kjempefint! Godt tips.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du har lyst til å jobbe seriøst med egenutvikling samt ha masse gøy anbefaler jeg Junior Chamber på Hamar.

Det er en lokalforening av en internasjonal ledertreningsorganisasjon - høres kanskje litt skummelt og seriøst ut, men det er først og fremst masse moro. Det er alt fra studenter og sekretærer til bedriftsledere som er medlem, og de er supersosiale! Hvor aktiv du er bestemmer du selv - du kan bruke hele livet ditt på det; eller du kan stille opp en gang i måneden. Anbefales!!

Les mer her: http://www.jcn.no/hamar/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...