Gå til innhold

Hvorfor er det bare menn som er

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
31 minutter siden, canacas skrev:

Synd. Fast er best. 

Jeg er helt enig. Jeg syns det er fullstendig tåpelig at det som liksom skal være en naturlig utvikling at alle går rundt og ligger med alle. Jeg tror ikke noe på det, jeg tror kommersialiseringen av media har en stor del av skylda for at dette nå skal være det rette, fordi alt som går på TV skal selge, og da sex og reality som selger. Folk får et skrudd syn på ting. 

Endret av Stabeis
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grisete når det handler om seksulsitet? Menn som tenner på alt mulig rart. Fra bæsj til tissing etc. Hvorfor må menn uttrykke disse sidene? Ser ikke at kvinner er på denne måten, eller later til å uttalte perverse seksuelle sider som bare må uttrykkes.

En annen fordom jeg har: hvorfor er sjansen stor at en mann helst vil "tømme" seg og ikke ønsker noe mer enn det. Hvorfor leter kvinner etter en mann som vil noe mer enn 1 raskt knull og  1 mann oftest vil ha 1 raskt knull og ikke noe mer.

Anonymkode: 08f5a...a45

Det er normalt å ønske å leve ut sin seksualitet. Det er også like vanlig at andre mennesker som ikke forstår den prøver å kontrollerer eller å karakterisere den som noe negativt, noe stygt, perverst, avvikende eller til og med fortelle at den burde være ulovlig. Du innrømmer det selv, det er en fordom. 

Jeg lurer på hvor du har det fra at det er menn som i hovedsak utforsker og lever ut sine "perverse" sider. Hvordan kom du frem til det? Hva er resonnementet  eller kildehenvisningen bak påstanden din? 

• 2 uker senere...
Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til dette.

Edie, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...