AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Hvordan går dette for seg? er det vondt etterpå? Anonymkode: 8d6f0...034
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Jeg er operert i bihulene for trange plassforhold samt fjernet godartet svulst. Fikk narkose. Operasjonen gikk helt fint, og jeg hadde lite smerter etterpå. Fikk litt morfin like etter oppvåkning, men i lav dose. Jeg var oppegående en time etter oppvåkning. Var innlagt i 1 døgn etter operasjon pga inngrepet var relativt stort. Var sykmeldt i 2 uker etterpå. Hadde lite smerter i dagene etter inngrepet, og de smertene jeg hadde tok jeg kun Paracet for. Eneste problematiske for min del var at pga inngrepet fikk jeg ikke bøye meg fremover, løfte tungt, trene etc på 2 uker. Imidlertid har jeg hyperreaktive slimhinner i bihulene, så snart 3 år etter operasjonen plages jeg ennå med flere bihulebetennelser i året, og noen må behandles med antibiotika ennå. Jevnt over er jeg likevel mye bedre enn før operasjonen. Anonymkode: bdeca...dcb
tussi680 Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Jeg er også operert for bihulebetennelse. Det går som regel greit, fikk full narkose men var på beina igjen dagen etter, og fikk de samme regler som personen over her fikk. Ikke bøye seg framover osv. Jeg har ikke hatt prbl.etterpå, har vært til jevnlig kontroll og det ser bra ut, så det går nok like bra med deg skal du se.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå