Apis Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Den nordiske motstandsbevegelsen har demonstrert i Kristiansand og delt ut flygeblader der det står knus homolobbyen, hva mener de denne homolobbyen er? http://www.dagbladet.no/nyheter/her-konfronterer-mdg-politikeren-den-kjente-nynazisten--folk-blir-kvalme/68550031
Z.Z Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Det kan du si, og jeg er ikke sikker på hva de virkelig mener. Kanskje noe slikt som i Russland? Jeg er ikke enig i flere enkeltsaker for organisasjonen. Som etnonasjonalist med villigehet til kompromiss så mener jeg folket er det viktigste. I all sin prakt og elendighet, om du vil. Uansett skal vi bestemme over egen skjebne. Det er hele poenget. Uten folket blir det ingen fremtid for de nordiske land. Du vet hvor vi er i ferd med å gå; til en svært mørk plass, no pun intended. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, Z.Z skrev: Du vet hvor vi er i ferd med å gå; til en svært mørk plass, no pun intended. Forsiktig nå så du ikke avslører deg selv for mye. Anonymkode: e2fee...f63 3
Z.Z Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forsiktig nå så du ikke avslører deg selv for mye. Anonymkode: e2fee...f63 Hva er det å avsløre. Jeg sa alt i innlegget, men du valgte å sitere én enkelt del. Så, hva nå?
Hurepoix Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 (endret) 2 timer siden, Z.Z skrev: Det kan du si, og jeg er ikke sikker på hva de virkelig mener. Kanskje noe slikt som i Russland? Jeg er ikke enig i flere enkeltsaker for organisasjonen. Som etnonasjonalist med villigehet til kompromiss så mener jeg folket er det viktigste. I all sin prakt og elendighet, om du vil. Uansett skal vi bestemme over egen skjebne. Det er hele poenget. Uten folket blir det ingen fremtid for de nordiske land. Du vet hvor vi er i ferd med å gå; til en svært mørk plass, no pun intended. Helt enig! Disse kørka nazistene skader jo bare etnonasjonalismen og økofascismen med vrøvlet sitt. Hadde de hatt litt arisk vett i skallen hadde de gått med paroler om at "Homolobbyen / homoeliten graver sin egen grav* ved å importere homofobe lykkejegere i hopetall". * De kunne jo ha krydra parolen med litt kinky "lager ris til egen bak, men en dag er det ikke bare uskyldig, kinky spænking, men halshogging med Koranen i hånd"! Endret 31. juli 2017 av Hurepoix
Hurepoix Skrevet 31. juli 2017 #6 Skrevet 31. juli 2017 Med "homolobbyen" tror jeg de sikter til folk som - Tidligere AUF-leder Eskil Pedersen - Tidligere politidirektør Øystein Mæland - Politisk kommentator Frank Rossavik - Helseminister Bent Høie - Programleder Christine Koht De prøver tydeligvis å sette opp "homolobbyen" som en femtekolonne på samme måte som nazistene gjorde med jødene.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #7 Skrevet 31. juli 2017 7 minutter siden, Hurepoix skrev: Med "homolobbyen" tror jeg de sikter til folk som - Tidligere AUF-leder Eskil Pedersen - Tidligere politidirektør Øystein Mæland - Politisk kommentator Frank Rossavik - Helseminister Bent Høie - Programleder Christine Koht De prøver tydeligvis å sette opp "homolobbyen" som en femtekolonne på samme måte som nazistene gjorde med jødene. Dvs alle som ikke er nazist, etnonasjonalist eller noen av de andre tullebegrepene de tror de lurer folk med. Anonymkode: e2fee...f63 6
Hurepoix Skrevet 31. juli 2017 #8 Skrevet 31. juli 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dvs alle som ikke er nazist, etnonasjonalist eller noen av de andre tullebegrepene de tror de lurer folk med. Anonymkode: e2fee...f63 Nazist er et tullebegrep? Nazistene var egentlig bare en gjeng blonde twinks og butche brunskjorter som gikk litt total-bitch på jødene? Det tredje riket var bare som en Skam-episode? Endret 31. juli 2017 av Hurepoix
FrankDrebin Skrevet 31. juli 2017 #10 Skrevet 31. juli 2017 Heh. Og her trodde jeg at Homolobbyen var en hotellobby der kun homofile var ansatt. Så feil kan man ta. 6
Gjest Kim Skrevet 31. juli 2017 #11 Skrevet 31. juli 2017 Homolobbyen er det idioter kaller oppegående mennesker som forstår at kjærlighet ikke er synonymt med en mann og en kvinne, og at hva to voksne gjør på soverommet er en privatsak. Jeg synes det er "fint" at disse tullingene marsjerer og prøver å ta del i samfunnsdebatten, det gir oss en fin mulighet til å korrigere deres trangsyne og forkvaklede verdensbilde.
Betty Blue Skrevet 31. juli 2017 #12 Skrevet 31. juli 2017 8 timer siden, Apis skrev: Den nordiske motstandsbevegelsen har demonstrert i Kristiansand og delt ut flygeblader der det står knus homolobbyen, hva mener de denne homolobbyen er? http://www.dagbladet.no/nyheter/her-konfronterer-mdg-politikeren-den-kjente-nynazisten--folk-blir-kvalme/68550031 De mener de homofile. De har i tillegg en skrudd konspirasjonsteori om at homofile har rottet seg sammen og vil ødelegge samfunnet, derav det selvoppfunnede ordet "homolobby". 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #13 Skrevet 31. juli 2017 4 minutter siden, jabx skrev: Mange skaphomoer blant nazistene. Har du noen form for bevis for det eller snakker du av erfaring? Anonymkode: d2c12...cc0
Hurepoix Skrevet 31. juli 2017 #14 Skrevet 31. juli 2017 (endret) 22 minutter siden, jabx skrev: Homofile individer skapes ikke. De fødes. Homofili er medfødt og uforanderlig. Nazisvina er ikke bare ondskapsfulle, men også kunnskapsløse. Tull. JØDEN Freud hadde rett i at alle mennesker er født biseksuelle og at homoseksualitet ligger latent i alle og kommer til uttrykk i varierende grad, alt etter miljøpåvirkning og i kombinasjon med andre medfødte personlighetstrekk (som høysensivitet?). Jøder og nazister og andre høytflyvende representanter for tysk Kultur har rett og du, din norske nisse, tar FEIL Endret 31. juli 2017 av Hurepoix
Raven Emerald Skrevet 31. juli 2017 #15 Skrevet 31. juli 2017 Ryddet for link til innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med, samt personangrep og svar til dette. Raven Emerald, mod. 1
Hurepoix Skrevet 31. juli 2017 #16 Skrevet 31. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøden Freud og stort sett alle på sosiologisk institutt. At homofili er medfødt er paradoksalt nok noe vi vanligvis finner hos Darwinister og de som heller i den retningen, og ikke de sinnssyke venstreskrullingene på sosiologisk. Anonymkode: d2c12...cc0 Hvordan vil darwinister forklare homoseksualitet da? Ja, mange dyr er biseksuelle, av ulike praktiske årsaker (jfr. Freud), men eksklusiv homoseksualitet høres jo ut som en "dead end", evolusjonmessig og neppe noe som gir noe særlig med avkom. 1
Raven Emerald Skrevet 31. juli 2017 #17 Skrevet 31. juli 2017 Spørsmål til modereringen tas på Ris, ros og spørsmål om forumet, eller på PM til moderator. Raven Emerald, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #18 Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, Hurepoix skrev: Hvordan vil darwinister forklare homoseksualitet da? Tja, det finnes en rekke teorier - som f.eks. stresshormoner under graviditeten. Anonymkode: d2c12...cc0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #19 Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, Raven Emerald skrev: Spørsmål til modereringen tas på Ris, ros og spørsmål om forumet, eller på PM til moderator. Ok, tante. Anonymkode: d2c12...cc0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #20 Skrevet 31. juli 2017 8 timer siden, Hurepoix skrev: Helt enig! Disse kørka nazistene skader jo bare etnonasjonalismen og økofascismen med vrøvlet sitt. Hadde de hatt litt arisk vett i skallen hadde de gått med paroler om at "Homolobbyen / homoeliten graver sin egen grav* ved å importere homofobe lykkejegere i hopetall". * De kunne jo ha krydra parolen med litt kinky "lager ris til egen bak, men en dag er det ikke bare uskyldig, kinky spænking, men halshogging med Koranen i hånd"! Er jo bare fantastisk at de røper at de ikke er noe bedre enn disse homofobe lykkejegerne. Anonymkode: ae288...d24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå