AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Tok meg selv i å gjøre det nå. Fant en diger bille i gangen som jeg skulle hive ut ved hjelp av et papirark. Det ble litt knotete siden den selvsagt ble stressa, og da sier jeg høyt at "Du kan ikke være her skjønner du, jeg BOR her". Jeg sier også hei til katter og andre dyr hvis jeg møter dem, og småprater litt hvis jeg er i humør til det. Er jeg helt korka? Anonymkode: 1563a...745 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Snakker til dyr. Også kjefter jeg litt på duppeditter om ikke fungerer som de skal og bord som flytter seg når jeg ikke følger med så jeg dunker borti de Anonymkode: d496e...747 4
SweetM Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Har lange samtaler med bikkja. Skjeller ut bilen til gubben hver gang jeg skal kjøre den (tror ikke den liker meg...). Snakker ellers med vaskemaskinen, støvsugeren og ipaden. Hadde en gang en nabo som snakket med postkassen, men det er en annen historie... 2
Tillion Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Så søtt da. Jeg snakker med litt større dyr ihvertfall. Snakker med dem, for dem, stiller de spørsmål og innbiller meg at de forstår ihvertfall litt av hva jeg sier. Sikkert litt skrullete, men syns det koselig.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Åja. Er ikke lenge siden jeg snakket med en humle. Den summet noe helt ekstremt, var nesten som å høre en liten motor. Så jeg bare "god ettermiddag lille brumlemann. Koser du deg fælt nå? Du er jo nesten som en katt du, maler og holder på" Anonymkode: ca039...3dd 1
Perle Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 Snakker med levende vesner. I de fleste tilfeller foretrekker jeg å konversere med dyr fremfor mennesker. Sofaen, og spisestuebordet, not so much. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #7 Skrevet 31. juli 2017 Ja dyr prater jeg mye til. Noen ganger plantene mine også Spesielt dyr jeg finner inne prater jeg til. Tenker jo på å drepe de, men så får jeg så dårlig samvittighet og begynner å snakke til de mens jeg prøver å fange de på et vis og hjelpe de ut Forleden var det en sånn stankelbein med vinger , og jeg fikk ikke tak i den, og bare "heeei , nei du kan ikke være her inne skjønner du, nei sitt stille nå da så jeg kan hjelpe deg, neida jeg skal bare hjelpe , åååå sånn jaaaaa, sånnnnnn nå kan du flyyy!" i kjempe lys stemme Anonymkode: edd36...817
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #8 Skrevet 31. juli 2017 Kan gjerne snakke litt med (eller hovedsakelig til, da) dyr. Å snakke til dører og TV-er og bukser har jeg heldigvis til gode å gjøre. Anonymkode: c66ed...b85 1
fullførsetningen Skrevet 31. juli 2017 #9 Skrevet 31. juli 2017 Det hender jeg kjefter på pc'en en gang iblant. Generelt på ting som krasjer, går i stykker eller på andre måter ikke gjør det de skal.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #10 Skrevet 31. juli 2017 Dyr er ikke "saker". De er levende vesner. Anonymkode: bdf02...a6e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #11 Skrevet 31. juli 2017 Ja, men det pleier begrense seg til skjellsord. Anonymkode: 977d9...033
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå