Gå til innhold

Nazistenes marsj

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er disse nazistene så farlige å ha? Har hørt at de vil ha krig??

Kall meg gjerne dum, men jeg vet lite om dette dessverre. Kan noen fortelle meg? 

Anonymkode: fcf6d...78b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Les historie.

Anonymkode: 1e66d...32d

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kall meg gjerne dum, men jeg vet lite om dette dessverre. Kan noen fortelle meg? 

Irrasjonell frykt kanskje? Nasjonalsosialisme og hitlerdyrkelse er ikke det samme og blandes fort hos de, merkelig nok, sosialistiske grupperingene her på berget.   

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Les historie.

Anonymkode: 1e66d...32d

Da bør jo det meste forbys...

Anonymkode: 4a505...04b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De vil forby fri presse, forfølge politiske motstandere, innføre propaganda i skolen og mye mer. Er bare å lese partiprogrammet på nettsidene deres såskjønner du hvor mye galskap det er i den bevegelsen.

Anonymkode: ead6e...fae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De er mot pedofili. Det er det så mange reagerer på.

Anonymkode: b271b...af6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vil forby fri presse, forfølge politiske motstandere, innføre propaganda i skolen og mye mer. Er bare å lese partiprogrammet på nettsidene deres såskjønner du hvor mye galskap det er i den bevegelsen.

Anonymkode: ead6e...fae

Ja, for det er jo pressefrihet vi har idag.

Propaganda har vi mye av og.

Er det mulig å være så naiv.

Anonymkode: e8e6a...489

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for det er jo pressefrihet vi har idag.

Anonymkode: e8e6a...489

Frieste pressen i verden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er video som viser at alt de vil er å stanse pedofile. De virker ganske hyggelige faktisk.

Skrevet

Mye sau og lite ull. Det var knapt nok folk til å fylle en skolebuss og mange av dem fra Sverige?  Syntes de fikk veldig mye pr. Forøvrig er deres politiske program nærmest likt profetens Umma. Homohat, jødehat osv

Kanskje de burde inngå et valgteknisk samarbeid??

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Commander skrev:

Mye sau og lite ull. Det var knapt nok folk til å fylle en skolebuss og mange av dem fra Sverige?  Syntes de fikk veldig mye pr. Forøvrig er deres politiske program nærmest likt profetens Umma. Homohat, jødehat osv

Ikke homohat. Hat mot pedofile. Hvis du ser videoen så ser du at det har ingenting med homofili å gjøre men at RFSU kjemper for å legalisere pedofili. Og det er disse mot.

Hva er galt med å være mot pedofili?

Gjest Newroz
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de vil bare drepe homofile og jøder... Ikke noe å bry seg om med andre ord :rolleyes:

Gjest Newroz
Skrevet
22 minutter siden, Commander skrev:

Det hadde vært helt deilig å se!! De er jo egentlig helt perfekte for hverandre - sånn helt seriøst ment :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke homohat. Hat mot pedofile. Hvis du ser videoen så ser du at det har ingenting med homofili å gjøre men at RFSU kjemper for å legalisere pedofili. Og det er disse mot.

Hva er galt med å være mot pedofili?

RFSU Vil legalisere pedofili? Kan du legge ut en link til det er du snill? 

Anonymkode: 7685b...c35

AnonymBruker
Skrevet

RFSU Vil legalisere pedofili? Kan du legge ut en link til det er du snill? 

Nei, for da blir jeg kastet ut av KG.

Gjest NotNaomi
Skrevet

Nazister er bånn. Bare skitt og hat mot svarte,mot homofile osv. Tragisk.

Men de som vil demonstrere i mot,kan være bare bråkmakere de også.

Da demonstrasjonen ble avlyst i Fredrikstad så var en motdemonstrant frustrert. De fikk jo ikke "sloss". Jeg sa at hva faen spiller det for rolle?? Vær glad den ble avlyst. 

Like greit å gi de minst mulig oppmerksomhet. Snu ryggen til. Stille protest. Det er best.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, for da blir jeg kastet ut av KG.

Han snakker om RFSL, noe som er noe helt annet enn RFSU. Førstnevnte er en svensk forening for homser, biseksuelle og transer, sistnevnte er mest opptatt av at folk skal bruke kondom...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han snakker om RFSL, noe som er noe helt annet enn RFSU. Førstnevnte er en svensk forening for homser, biseksuelle og transer, sistnevnte er mest opptatt av at folk skal bruke kondom...

Uansett, han har et poeng.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uansett, han har et poeng.

Noen i RFSL mente for førti år siden at det ikke burde være noen seksuell lavalder. Og dermed må disse sjarmtrollene demomstrere mot homser i dag... Logikk på høyt plan... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke farlig. Uvitende mennesker forbinder nasjonal sosialisme med folkemord og det er derfor folk er hysteriske.

Anonymkode: 463dc...989

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Commander skrev:

Har sagt det mange ganger. Det eneste som skiller disse folkene er hvilken stilling de tar til bacon.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...