AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Kan jeg ringe Anicura Dyresykehus i Oslo for å bestille time selv? Eller må katten bli henvist av annen veterinær før han kan få time? Evt er det noe billigere å få henvisning først? Anonymkode: 8a4bf...0bf
Tvist Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 (endret) Kjenner ikke til det i Oslo, men mest sannsynlig er det en dyreklinikk som alle andre. Anicura dyresykehus er flere steder, og er bare å bestille tid. Endret 30. juli 2017 av Tvist
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 3 minutter siden, Tvist skrev: Kjenner ikke til det i Oslo, men mest sannsynlig er det en dyreklinikk som alle andre. Anicura dyresykehus er flere steder, og er bare å bestille tid. Ok, takk for svar! Da ringer jeg og bestiller i morra. Det er forresten jeg som laget den tråden om katten min som har hudproblemer + nyreproblemer fra i vår. Veldig spent på hva veterinæren kommer frem til!! Anonymkode: 8a4bf...0bf 1
Tvist Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Sikkert lurt å få synspunkter fra flere dyrleger. Vet min katt hadde blitt gal av å måtte være inne, føler med deg. Men jeg kan heldigvis gå tur med henne uten sele, så når jeg flytter eller hun er syk, så får hun bare gå ut sammen med meg, men hun får i det minste luftet seg.
Frukthage Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Du kan bestille timer der selv, for undersøkelser. Men operasjon krever henvisning
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 26 minutter siden, Tvist skrev: Sikkert lurt å få synspunkter fra flere dyrleger. Vet min katt hadde blitt gal av å måtte være inne, føler med deg. Men jeg kan heldigvis gå tur med henne uten sele, så når jeg flytter eller hun er syk, så får hun bare gå ut sammen med meg, men hun får i det minste luftet seg. Åh, det må være kjekt å kunne ta med katten på tur uten sele. Jeg føler egentlig at pus er litt heldig der også, for han aksepterer jo selen (ihvertfall uten krage). Noen katter legger seg jo bare helt flat på bakken, det gjorde forsåvidt min før også. Skulle ta han med ut i dag, men så begynte det å regne så veldig, og jeg vet han hater regn. Prøver i morra. Anonymkode: 8a4bf...0bf
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 23 minutter siden, Frukthage skrev: Du kan bestille timer der selv, for undersøkelser. Men operasjon krever henvisning Takk Jeg skal til én spesiell veterinær, håper hun har ledig tid. Anonymkode: 8a4bf...0bf
MissPierce Skrevet 30. juli 2017 #8 Skrevet 30. juli 2017 46 minutter siden, Tvist skrev: Kjenner ikke til det i Oslo, men mest sannsynlig er det en dyreklinikk som alle andre. Anicura dyresykehus er flere steder, og er bare å bestille tid. Er forskjell på Anicura Dyresykehus og Anicura Dyreklinikk. Dyresykehusene har spesialistene. Vi måtte ha henvisning til hjertespesialisten i Oslo. Hun er helt fantastisk. Men ta en tlf å spørr du TS.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #9 Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, MissPierce skrev: Er forskjell på Anicura Dyresykehus og Anicura Dyreklinikk. Dyresykehusene har spesialistene. Vi måtte ha henvisning til hjertespesialisten i Oslo. Hun er helt fantastisk. Men ta en tlf å spørr du TS. Ok, jeg ringer uansett og hører. Hvis man ikke kan få time der uten henvisning så har uansett denne veterinæren en egen klinikk Anonymkode: 8a4bf...0bf 1
MissPierce Skrevet 30. juli 2017 #10 Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg ringer uansett og hører. Hvis man ikke kan få time der uten henvisning så har uansett denne veterinæren en egen klinikk Anonymkode: 8a4bf...0bf Hvilken vetrinær er det?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #11 Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, MissPierce skrev: Hvilken vetrinær er det? Babette Baddaky Taugbøl. Hun har en egen hudpraksis. Anonymkode: 8a4bf...0bf 1
MissPierce Skrevet 30. juli 2017 #12 Skrevet 30. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Babette Baddaky Taugbøl. Hun har en egen hudpraksis. Anonymkode: 8a4bf...0bf Hun sies å være den beste 😊 Krysser fingre og tær for dere. Masse lykke til.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #13 Skrevet 30. juli 2017 41 minutter siden, MissPierce skrev: Hun sies å være den beste 😊 Krysser fingre og tær for dere. Masse lykke til. Tusen takk Anonymkode: 8a4bf...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #14 Skrevet 31. juli 2017 Det er jo bare å ringe og spørre da. Anonymkode: 72525...19f 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #15 Skrevet 31. juli 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å ringe og spørre da. Anonymkode: 72525...19f Hallo, les tråden du. Anonymkode: 8a4bf...0bf
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #16 Skrevet 5. august 2017 På 30.7.2017 den 22.55, MissPierce skrev: Er forskjell på Anicura Dyresykehus og Anicura Dyreklinikk. Dyresykehusene har spesialistene. Vi måtte ha henvisning til hjertespesialisten i Oslo. Hun er helt fantastisk. Men ta en tlf å spørr du TS. Trengte ikke henvisning, fikk time hos spesialist. Ikke Baddaky riktignok, men en kollega av henne som Baddaky mente ville gjøre samme gode jobben :-) timen er om litt over en uke. Jeg er så spent, både gleder meg og gruer meg på hvordan det går fremover for min kjære pus! Blir nesten litt frustrert, for hører så mange som bare ville ha avlivet katten fordi dette er et pengesluk! Men katten min sitt liv er verdt mer enn at jeg ikke skal gidde å bruke penger på han! Så han skal få anledning til denne siste muligheten med utredning og allergivaksine! Hadde aldri klart å tilgi meg selv om jeg ikke hadde prøvd siste utvei!! Anonymkode: 8a4bf...0bf 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #17 Skrevet 5. august 2017 *Kunne få time hos Baddaky, men hun hadde ikke ledig før om en mnd. Lenge å vente for pus Anonymkode: 8a4bf...0bf
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #18 Skrevet 6. august 2017 Så bra du fikk time, følger med på deg og katten din så krysser fingre for at alt går supert og at det finnes en løsning! Anonymkode: c7a46...cfc
MissPierce Skrevet 6. august 2017 #19 Skrevet 6. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Trengte ikke henvisning, fikk time hos spesialist. Ikke Baddaky riktignok, men en kollega av henne som Baddaky mente ville gjøre samme gode jobben :-) timen er om litt over en uke. Jeg er så spent, både gleder meg og gruer meg på hvordan det går fremover for min kjære pus! Blir nesten litt frustrert, for hører så mange som bare ville ha avlivet katten fordi dette er et pengesluk! Men katten min sitt liv er verdt mer enn at jeg ikke skal gidde å bruke penger på han! Så han skal få anledning til denne siste muligheten med utredning og allergivaksine! Hadde aldri klart å tilgi meg selv om jeg ikke hadde prøvd siste utvei!! Anonymkode: 8a4bf...0bf Så bra 😊 Jeg er helt enig med deg. Så lenge de ikke lider unødvendig mye, og det er stor sannsynlighet for bedring. Så synes jeg man skal prøve. Masse lykke til 😊
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #20 Skrevet 16. august 2017 Da har jeg oppdatert "hovedtråden"! Takk til dere som følger med og støtter oss på veien Anonymkode: 8a4bf...0bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå