AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Har et veldig sært problem med det at jeg ikke liker å bæsje offentlig eller andre steder enn hjemme. Var da hos kjæresten min i 5 dager hvor jeg helt ignorerte det når kroppen fortalte meg at jeg måtte gjøre nummer 2. Nå når jeg er komment hjem er jeg sikker på at jeg har fått forstoppelse da jeg ikke får til å gjøre noe, har prøvd linfrø men det hjelper meg ikke, svisker får jeg ikke til å svelge da jeg ikke klarer smaken. har noen her nå tips til hva jeg kan prøve? Anonymkode: 7b399...836
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Tror du det hjelper å fylle på med linfrø og svisker på toppen når problemet sitter i ræven:-)? Du har gått for lenge. Avføringen er nå hard og tørr pga tarmen har sugd opp all væske fra den. Uttrykket "shitting bricks" er nå et faktum. Anonymkode: 02fd9...2de
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Microlax fungerer dersom det har satt seg fast en kampestein i tarmsystemet. De selges i 5-pakning på apoteket, reseptfritt, er enkle å bruke og virker raskt. Anonymkode: 2ea0e...7c4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå